Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2006

Stonehenge & Bournemouth

Минулого тижня я знову узяв машину на прокат. На цей раз - Vauxhall (Opel) Astra 1.6 SXI. Пригнав у четвер у вечері і вже наступного дня ми разом з Дімою - мій товариш, що зараз знаходиться тут у відрядженні - покатались нічним Лондоном. До речі, тут уже повним ходом йдуть приготування до Різдва. Центр міста вже прикрашений, в магазинах розпочинаються розпродажі :) О 10-тій годині в суботу я, Діма та його товариш Міша, вирушили до Bournemouth (вимовляється як Бормус :) На М25 попали у сильний дощ, а потім взагалі під зливу. Машину оточувала стіна дощу настільки щільна, що ледь було видно стоп-вогні авто, що їхало перед нами. Тривало це неподобство десь з півгодини. Потім почало розвиднятись і навіть вийшло сонце. Тому ми вирішили заїхати подивитись на відомий Stonehenge . Мені чомусь здавалось, що це місце повинно бути якимось іншим, більш загадковим. А виявилось, що камінці не такі вже й великі і стоять ледь не біля самої дороги. Хоча звичайно дивуєшся, як таке могли сттворити люди б

Cheltenham and Castle Combe

Погода у неділю була як на замовлення – сонячно й тепло. Зранку традиційний спортзал, потім сніданок туриста і знову на моторвей. На цей раз на північний захід. Моторвей починається майже за рогом, тому відчути радість стояння у пробці мені цього разу не вдалось :) Першою моєю зупинкою має стати містечко Cheltenham, що знаходиться між Oxford та Birmingham. До студмістечка долетив майже не помітно, а потім почалося! Є тут така особливість: якщо ви бачити на мапі Британії важливу автостраду, то не радійте передчасно. Ні, поткриття там буде чудове і про обмеження швидкості не потрібно хвилюватись. Але цілком можливо, що транспортна “артерія” може виявитись звичанісінькою дорогою з однієї вузенької полоси у кожному напрямку. Ось і їхали ми 20 миль із середньою швидкість в 30 миль на годину за фурою, аж поки її водію не приспічило і він не зупинився на одному із сервісів. Челтенхем – невеличке місто, щось на зразок провінційної Вінниці чи Житомира. Має власний університет, більш ніж упевне

Southend-on-Sea and St. Albans

Два тижні промайнули дуже швидко. Сьогодні четвер. Знову під вікном стоїть новенький Vaxhall (Opel). Тільки на цей раз Astra, а не Corsa. Різниця велика: Астра потужніша, важча, більша та має ширшу колісну базу, що значно збільшує керованість. Вана краще тримає дорогу, дозволяє більшу динаміку на поворотах, та й взагалі відчуваєш себе комфортніше. Салон просторіший, кермо та перемикач скриньки бігунців зручніші. Єдине, що мені не дуже подобається, її дизайн, особливо із заду. Буду намагатися наступного разу замовити Volskwagen Golf. У пятницю була нічна прогулянка на 40 миль - до Вотфорда й назад. Повертався пустим моторвеєм, то ж дозволив собі трохи полихачити. При швидкості 90 миль на годину мотор починає тихенько завивати, але на керованість авто це не впливає. Ось нарешті і субота. З самого ранку у спортзал, потім заїхати в агенство розпитати про контракт і потім можна гайнути куди-небудь. У мене складений список на півроку в перед, щоправда іноді доводиться його коригувати. Одніє

West England: Bath & Dyrham Park

Dyrham Park - це маєток в стилі Барокко та власне парк, загальною площею 1 кв. км. Знаходиться він у живописному місці, на пагорбі. Сам маєток розташований в долині. Крім будинку там є сад з озерцем, невелика церква та кладовище. На подвір'ї зустрів фазана, який поважно ходив туди-сюди, а коли його намагались сфотографувати, ховав голову, роблячи вигляд, що вичищає пір'я. Відвудувачі в основному люди літнього віку. Спеціально для них а також для лінивців між парковкою та маєтком курсує шатл, дуже схожий на амбіційну маршрутку. Проїзд безкоштовний, але зате відвідування парка платне :) З пагорба відкривається чудовий вигляд на countryside. Десь там на захід знаходиться Брістоль , а десь на півдні за схидами заховався Bath . Місто-курорт, відомий на весь світ своїми лазнями :) Воно розташоване в долині, чи скоріше розщелені, і вулиці міста утворюють яруси. Невелике, компактне, з гарним історичним центром, де знаходиться Hisgth Street, невід'ємний собор, парк та крикет-клаб :

Про Лєбєдєва, "Ководство" та інше

Уже близько 16 років моє життя нерозривно пов'язане з високими технологіями. Стрімкий розвиток ІТ кінця минулого століття безповоротно змінив життя мільонів якщо не мільярдів людей в усьому світі. Багато з тих, хто стояв у витоків цього руху, назавжди вписав своє ім'я в історію ІТ. Серед них один із "батьків" Google - Сергій Брін , творець системи он-лайн розрахунків та колишній киянин - Сергій Левчін та багато інших. Почесне місце серед новітніх героїв займає один з розбудовників RuNet - Артємій Лєбєдєв . Один мій товариш (Дімич, привіт! :) деякий час пропрацював у київській студіі Лєбєдєва і особисто знайомий з Тьомою. Ніякий преференцій мені це, звичайно, не дає, та й не про це зараз мова :) Не знаю, що мене спонукало почати так пафосно, наче виспут на 27 з'їзді КПРС або принаймні на партійних зборах Мурило-Курилівецького машзаводу. А все почалося зі статті в "Ководстві". Там в якості ілюстрації представлена карта лондонського метрополітену за 1908

Вихідні на колесах 2

Вже закінчується 2-й тиждень, як я останій раз сидів за кермом. Тому стриматись було неможливо, тим більше компанія Alamo пронувала буже привабливі умови: 52 фунти за 3 дні, тоді як я заплатив перший раз 39 за один день. Поредньо зробивши "резервацію" на сайті, у пятницю після роботи поіхав у Хітроу за авто. Тиждень видався важкий (нас було лише 2 заміть 5-ти), до того ж я вже горів нетерпінням проїхатись, що менеджер "впарив" мені додаткову страховку. Я зрозумів це лише вдома, коли переглянув документи. В суботу зранку в повній готовності: навігаційне причандалля, список "To Do" чи то пак "To Visit", я попрямував у Річмонд. Пару разів промахнувшись на поворотах, я таки змінив "ярди" на "метри" та "милі" на "кілометри" в налаштуваннях TomTom'а:) В цей день погода була не дуже, взагалі обіцяли дощ. Але дощу не було, а після обіду навіть вийшло сонечко. Поблукавши парком, випивши горячого шоколаду та поди