Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2007

Канал у Німеччині

Я завжди знав і поважав німців за їхній технічній геній. Переконаний, що найкращі інженери народжуються саме на берегах Ельби та Рейну. Нещодавно інтернетом "ходили" історія як німці вирішили перегнати величезний кар'єрний екскаватор з одного місця на інше. А ось ще одна ілюстрація того, що не має обмежень для інженерної думки. Навіть, здавалося б у безвихідній ситуації. Це канал у Німеччині, який з'єднує східну і західну частини. На його (каналу) шляху трапляються різні перешкоди. Так от німці просто і не буз гумору підійшли до справи ...і побудували мости для каналу через ріки :)

Операція "Переїзд"

Написання цього посту зайняло майже місяць. Саме стільки часу пройшло, як я переїхав у передмістя британської столиці, невеличке селище Walton-on-Thames. З назви видно, що розташоване воно на берегах головної ріки Британії - Темзі. Власне від порогу мого будинку до самої ріки десь метрів 100-150 :) Село як село, тільки англійське з величезним Sainsbury's який схожий на пристойний магазин (до речі навіть Lidl у гарних місцях, як от наприклад у Pool, теж виглядає цілком пристойно). Відразу відповідаю на запитання чому це я проміняв чудове Вемблі з усіма зручностями (2 гілки метро, моторвей за рогом і т.д.) на якесь "зачухане" село. По-перше, це зовсім інше відчуття реальності, спокій та тиша. Ні яких тобі завивань поліцейської сирени посеред ночі, індуський фейерверків впродовж цілого місяця тими ж ночами та завзятих польських п'янок під вікном. Нічого цього не має. Лише тихо пропливаю яхти та катери по річці і лебеді у людський зріст (Леша не дасть збрехати) які запрос

Кепітелізм

У нас знову весело. Триває страйк робітників Лондонського метро. З 12 ліній функціонує лише 2. Вони й так забиті у часи пік щодня. Страйк має закінчитись після обіду у п'ятницю. Іншими словами робоча тиждень зіпсований. Для мільйонівлондонців (населення більше 7 млн. чоловік), та тих, хто тільки тут працює, а мешкає за містом. Таких теж набереться з півмільйона. А тепер уявіть Москву, або навіть Київ без метро хоча б на день. Я спробував, нічого не вийшло. Чому? Тому що транспорт - це стратегічна галузь, а тим більше у столиці. А тут це голий бізнес, у даному випадку з усіма його мінусами. Деяка компанія розтринькала на 2млр . більше грошей ніж повинна була і тепер, доки з нею розбираються відповідні органи, робітники страйкують. Чому? Тому що не хочуть втратити роботу. А для усіх інших подорож на роботу і додому перетворилася на страшний сон на найближчі 3 дні. Звичайно можна трохи проїхатись на автобусі, потім прогулятись парками, насолоджуючись гарною осінньою погодою, як я це з