Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2008

A Good Year. Really good

Яй, такий фільм подивився!! Мабуть найкращий за останні декілька місяців. Навіть якщо вас "не чіпляє" Франція з її терпким вином, чарівними жінками та дивацтвами накшалт 300-т метрової антени у центрі столиці, все рівно подивіться цей фільм. Знятий голлівудським метром - Рідлі Скоттом ( Ridley Scott ), англійцем, який мешкає у французській провінції - Provence. Фільм про успішного лондонського трейдера та справжнього сучого сина. Так у фільмі є трохи Лондону. Зовсім небагато: двоповерхові автобуси, Piccadilly Circus та The Gherkin. А ще там є Моріон Котільяр ( Marion Cotillard ) - подруга Даніеля з трилогії Таксі та володарка Оскара за кращу жіночу роль. Що ще додати? Якщо у вас буде оригінальний DVD, там є 3 відео кліпи та багато цікавих коментарів від творців.

Vo-da-fone

Чесно кажучи, ця реклама вже достала. Реклама взагалі і це ролік зокрема. Але тим не менш зроблений він просто супер: гарна мелодія, дівчинка, схожа на юну Кейт Мос, та запальний степ PS Пишу ці рядки і одним оком дивлюся чудовий англійський фільм Fever Pitch . Just brilliant!! Колін Фєрт ( Colin Firth ) - це щось! Та й інші актори на висоті. Це не просто фільм про простих людей, не тільки про пристрасть до дивної гри 22 чоловік, які ганяють м'яч по газону, не просто чудова британська музика... Раджу подивитись при нагоді, не пошкодуєте!

Cobham

Я вже якось розповідав про сусіднє село - Кобхем ( Cobham ). Як виявилось між нами існують тісні асоціативні зв'язки: там знаходиться тренувальна база ФК Челсі (FC Chelsea training ground) та найближчий до мене офіційний дилер BMW - Cobham Cooper BMW . Власне, сьогодні це підтвердилось зайвий раз: я завіз своє авто на МОТ , щось на зразок щорічного техогляду. В принципі його можна пройти в будь-якому пакистанському гаражі за рогом. Але так як я планую продавати авто, то "родослівні" записи не будуть зайвими. Можливо, або навіть напевно, техогляд в сервісному центрі мені обійдеться дорожче. Не дивлячись на фіксовану ціну, встановлену MOT (Ministry Of Transport), він може коштувати від 35 до 51 фунтів. Звичайно порівнювати фірмовий сервісний центр та звичайний гараж недоречно. Різниця між ними приблизно така ж як між автобусом Козятин - Муховата та авіарейсом Брітіш Аєрвейз ( British Airways ) Бориспіль - Хітроу. Залишив ключі на ресепшині, я був люб'язно "підкин

Made in.. Австрія. Частина 3-тя

... in Switzeland Які асоціації викликає напис "Зроблено в Швейцарії"? Дорогі годинники? Що ще? Більше нічого на приходить на думку. Але як виявляється в Швейцарії виробляють багато чого. Наприклад сушилки для рук, які зазвичай ставлять у громадських туалетах. Або підьомники на гірськолижних курортах. Це вам не якісь там "котли" присипані діамантами, це - вже важке машинобудування! Але ще більше дивує, що маленька та порівняно небагата країна, така як Австрія, може дозволити купувати собі речі "зроблені у Швейцарії". ... in France З книжок, фільмів та власного, поки що небагатого, досвіду знаю, що у Франції виробляють найкраще вино, колоритні фільми та стильних дівчат :) Щодо авто, то тут у них щось не склалось. Я накрутив близько 300 км гірськими дорогами Австрії на новому Renault Scenic. Загальні враження? Всередині відчуваєш як у кабіні сучасної вантажів: все начебто є, але якось грубувато. Не уявляю, хто може отримувати задоволення від керування такою

Зольден, Австрія. Частина 2-га

З кожним разом виходить все краще, відчуваєш себе більш впевнено і найголовніше - отримуєш більше задоволення від катання. Звичайно є й стримаючий фактор - страх. Іноді дивися на трасу знизу до верху і мозок кричить: "Ні! Тільки не туди! Куди завгодно, тільки не туди!" Потім ще є трохи часу посумніватися, коли піднімаєшся підьомником. У перший день я встиг з'їхати лише декілька разів. До речі, з 3-тої по 4-ту години катання безкоштовне. Зате на другий день я був на трасі уже о 8:30. Йшов сніг, була справжня завірюха. Я поїхав на другу по висоті вершину, але сині траси (для початківців) і спуститись можна було лиже червоною (для досвідчених). З вершини саму трасу видно не було, хуртовина була така сильна, що видимість була 20-30 метрів. В кінці дня мене потягнуло на 15-ту трасу, на той час вже намело багато снігу, але завірюха не вщухала. На вершині нас було три чоловіки, на трасі те ж були тільки ми. Вітер був такий сильний, що можна було їхати схилом не повертаючи і не г

Зольден, Австрія

Цієї зими я відкрив для себе новий вид відпочинку - гірські лижі :) Перший досвід вставання на лижі був у грудні, в Буковелі . Щоб закріпити пройдений матеріал, я "намилив лижі" у Австрію. Тим більше, що туди ж відправилась група товаришів, з якими я так добре покатався в українських Карпатах. Вся підготовка зайняла менше 3-х годин: квитки на літак, бронювання житла та авто. Потім 40 хвилин по М25 та М23 до аеропорту Гатвік, далі півтори години у небі над Європою, аеропорт Інсбрука . Потім перший (за 15 років) досвід керування автотранспортним засобом з лівостороннім кермом та короткостроковий шок від вузеньких австрійських доріг, гірського серпантину та дива французського автомобіле... навіть язик не повертається назвати його будуванням. Але це окрема історія. І ось нарешті Зольден . Перша перешкода - мова. Я вивчав німецьку у школі, але словарний запас так і залишився на рівні "Бітте шьон - данке шьон" :) З господарями приватного готелю ми спілкувались мовою жесті