Skip to main content

Листи з Лондону (частина п'ята)

Привіт усім!

Стільки новин, що навіть не знаю з чого почати..

Знайшов роботу, працюю з 28 листопада. Компанія зветься Capula. З ними було моє перше інтерв'ю. Потім було ще два. Друга компанія мені не сподобалась, я їм теж :) А про третє інтерв'ю взагалі не хочеться розповідати.

Отже, пряцюю я за дві зупинки від вокзалу Waterloo - це 7 хвилин електричкою, або півгодини пішки. Вокзал знаходиться на південому березі Темзи, біля мосту Ватерлу, на іншому березі будинок парламенту, Біг Бенд, Вестмістерське абатство та всі інші видатні місця.

Я виклав фотографії місцевості, де знаходиться офіс:
http://www.flickr.com/photos/jeka/archives/date-posted/2005/12/03/

Поряд з роботою разташований один з найкращих парків Лондона - Battersea park, який виходить на Темзу. Коли гарна погода, я виходжу туди на обідню перерву.

Отож прийшов я на першу співбесіду. Зі мною розмовляли два хлопці, при чому одних з них дуже сильно схожий на Коваленка старшого (мого колишнього керівника з Пріокому :), тільки молодший років на 5-10 і трохи іншої комплекції. Це було наче дежавю.. :)

Не дивлячись на те, що вони перепитували мене кожну хвилину і доводилось прикладати значних зусиль, щоб пояснити їм, що я маю на увазі, вже на слідуючий день мій екрутер сказав, що вони готові взяти мене на роботу. Мене це трохи здивувало. Якось все дуже швидко і просто вийшло.

Як правило у всіх моїх знаоймих активне робоче життя починалось через один-два місяці після початку роботи. Спочатку дають час розібратись та втягнутись. А мені довелось вже першого дня правити прості баги :)

В команді у нас 2 Java програміста, 2 Oracle-оїда та менеджер. Один з ораклоїдів теж англійскою володіє не дуже. Я чомусь думав, що він німець або австрієць, - акцент у нього "дубовий". Як потім виявилось, я помилявся.

Звати його Міша, він з Білорусії, приїхав на півроку раніше мене :) Тепер я розумію, чому вони дивились на мій "чудовий" англійський крізь пальці :)

Ось так. 5 днів працюю, а на вихідні збираємось у когось їз знайомих. Наприклад, минулої неділі іздили на День народженя дочки Сашка - .Net програміста. Вони живуть на іншому кінці Лондону - на сході. Тож ми накатались вдосталь - 1 годину туди і стільки ж назад. 40 миль або десь 75 км. Возив нас Стас, у нього чудовий новий Mini Cooper.

Незабаром напишу ще. Про Richmond & Richmond Park, SAINSBURY'S, London Rail, Heathrow...

Сподіваюсь далі буде

Успіхів!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.