Skip to main content

Моя квартира :)

Привіт усім!

Якось не дуже хочеться працювати. Робота - вона, як відомо, - не вовк :)

Отож почнемо з того, що зараз я уже мешкаю в британській Україні (за словами Рустама :) - такий собі куточок на межі Уемблі та Іллінгу, де середня кількість українців на один кв. метер уже наближається до того ж показника для індійців (тобто вихідців з Індії, знову ж таки цитую Рустама :)

Так от, у вівторок я підписав останні документи з ленлордом (володар квартири) і перевіз частину речей. Хочу сказати, що на радощах я припустився помилки й не перевірив усе як слід. Як виявилось, електродуш не працює, або його принцип його роботи сильно відрізняється від аналогічних пристроїв. Тобто ми вже декілька днів не можемо знайти головний вмикач :) "Ми" - це я та мої друзі, які мають досвід проживання в "уемблійських пентхаузах". Крім душа було ще декілька дрібниць - патрони, в яких не тримались лампочки, один не робочий замок на вхідних дверях та інші. Із освітленням я розібрався швидко, адже я виріс у сім'ї електрика :) Про все інше потрібно написати ленлорду і він повинен все полагодити безкоштовно (я не це сподіваюся :)

Але всі ці дрібниці звичайно ж не могли зіпсувати радості переселення у власну (принаймні на 1 рік :) квартиру! То ж було вирішено відсвяткувати це у найближчу суботу.

Два робочих дні я витратив вибираючи рушники, постільну білизну, покривала, одіяла, подушки та інші необхідні речі у Аргосі. Це мережа магазинів, в яких не має вітрин, а є столи з каталогами. Ви маєте змогу вибрати речі з каталогу, прямо тут їх оплатити і забрати або замовити доставку. Звичайно все це можна зробити і через Інтернет.

Я ще раз на власному досвіді пересвідчився у старовинній англійській мудрості, "що ми на такі багаті, щоб купувати дешеві речі". Ті з подивом дізнався, що купити тут комлект постільної білизни "все в одному" практично не можливо. Так першого дня я придбав комплект з 2 наволочок та 2 простить, а на наступний - з 2 наволочок та підодіяльника :)

Зате я придбав чудовий комплект з 2 одіял та отримав 2 подушки безкоштовно! :)

У п'ятницю ми їхали на роботу з Юрком. Нам обом потрібно було переходити на станції Оксфорд сьоколс (важко писати англійські назви :) Ця станція знаходиться в центрі і є одною з найбільших вузлових станції Лондонського метро (тьюбу). Тільки ми вийшли на платформу, як оголосили сигнал тривоги і почали евакуацію станції. Ні на одній з ліній потяги на зупинялись. Тож я поплентався нагору, шукати найкоротший шлях до роботи. І як наслідок - запізнився на 40 хвилин :) І у нас до таких речей ставляться демократично, то ж мені потрібно було попрацювати на 40 хвилин довше.

Потім була субота, ми гарно посиділи у два заходи. Спочатку зайшли Юра з Леною та малим тьоскою, Леша та Юля Юдічави та Рустам з Оксаною і двома малолітніми бандитами. А ввечері заїхав Стас із Леною та Анною та Оксана з Валерою. Розійшлися ми близько 11-тої.

А вже в неділю, тобто учора, ми всі дружно ліпили пельмені в гостях у Леші та Юлі у Вотфорді :)

На цьому тижні теж буде багато подій, можливо не таких цікавих та приємних, але необхідних: відкриття рахунку у банку, підключення телефону та ін.

Крім того, виявилось що софа, яку лишилась у квартирі майже не придатна для повноцінного відпочинку. Тому я планую придбати щось більш підходяще.

Ось такі справи. Сподіваюсь хто ще читає цю маячню :)

Успіхів усім та гарного початку нового робочого тижня! :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.