Skip to main content

Музей Шерлока Холмса

Будинок на вулиці Бейкер Стріт (Baker Street) під номером 221б відомий у всьому світі завдяки яскравому таланту Артура Конан Дойля. В північній частині Лондону, що прилягають до Бейкер Стріт, все так чи інакше пов'язане з великим сищиком (ніяк не міг згадати еквівалент в українській мові :) Тут тобі і кав'ярні, і отелі, і скульптура біля станції метро, і звичайно ж музей.

За 2 роки мого лондонського життя мені так і не вдалося потрапити у середину, хоча коло самого музею я буваю досить часто: поруч розташований один з центральних парків - Рідженс Парк (The Regent's Park).

На початку жовтня до мене у гості завітала двоюрідна сестра зі своїм чоловіком та сином. І музей Шерлока Холмса був під номером 1 у їхньому списку. Сам музей на мене не справив якогось особливого враження. Досить важко змінити враження, яка сформувалась завдяки чудовій (мабуть таки найкращій) екранізації творів А. Конан Дойля, зробленій у 80-х роках в радянському союзі на телестудії Ленфільм. Це не тільки моє переконання, такої думки дотримуються в багатьох країнах. Ось наприклад, так виявили своє захопленя або визнання у Новій Зеландії.



Фото Васілія Ліванова у музеї є - це правда, але маленьке й десь збоку на стіні. До речі минулого року "наш" Шерлок Холмс був нагороджений Орденом Британської імперії - Officers of the Order of the British Empire.


На другому поверсі усіх відвідувачів зустрічав сідий-сідий чоловік у котелку та одежі кінця позаминулого - початку минулого століть. Він - постарілий доктор Ватсон. Як виявилось доктор знає багато мов, особисто я був свідком його спілкування англійською, німецькою, французькою та італійською. Якось подумалось, що ця людина відома по всьому світі. Просто уявіть у скількох людей на пам'ять залишилось фото з сивим лондонським джентльменом на фоні каміну! :)



Comments

daru said…
нишпорка ;)
Anonymous said…
Привет! Это Аня. читала разные блоги и тут как раз по этой теме. Ну не по теме актеров. а по теме Шерлока Холмса. оч. интересная мысль:
http://chingizid.livejournal.com/853824.html
и вот еще
http://chingizid.livejournal.com/854602.html

оч. мне понравилось!

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.