Skip to main content

Фільмоскоп: Collateral, Zombiland, Black Swan

Співучасник (Collateral)
Імпозантний кілер у виконанні Тома Круза (Tom Cruise) виконує низку замовлень у Лос Анджелесі. Його співучасником стає таксист у виконанні Джімі Фоксса (Jamie Foxx). Стає проти своєї волі.

Динамічний бойовик з лихим сюжетом. Круз як гарне вино - з роками тільки додає як актор.
Рецензія Екслера
Оцінка: Добре (4)



Ласкаво просимо у Зомбіленд (Zombiland)
До "Соціальної мережі" фільмів за участь Джессі Айзенберга (Jesse Eisenberg) я не бачив. Тим не менше у свої неповні 30 років він уже зіграв багато ролей. Ось, наприклад, "Парк культури й відпочинку" - непоганий фільм.

"Ласкаво просимо у Зомбіленд" - трешак за сюжетом близький до шедеврального Shaun of the Dead.

Джессі постає тут у образі того ж таки типового лузера-ботана, який під кінець перетворюється на справжнього мисливця на зомбаків.

Ще порадували Білл Мюррей (Bill Murray) у ролі самого себе й справжній ковбой Таллахассі у виконанні Вуді Харрелсона (Woody Harrelson).

Have fun! :)

Рецензія Екслера
Оцінка: Клас! (4+)



Чорний лебідь (Black Swan)
Відразу скажу що фільм мені не сподобався, але я все-таки зробив над собою зусилля й додивився його до кінця. Я не люблю коли реальність перемішана з містикою чи як цього разу із підсвідомістью.

Зате приємно було побичити як Наталі Портман так й Вансента Каселя. Потужна негативна харизма від нього так і пре!

Головні жіночі ролі зіграні просто чудово. Й на мій погляд це чи не найкраща роль Наталі. Хоча можливо що друга найкраща після Матільди у "Леоні".

Міла Куніс (Mila Kunis), хто не знає, родом з Чернівців, а на вигляд ну стовідсоткова мулатка.

Оцінка: Не моє (4-)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.