Skip to main content

Лондон - Київ - Москва - Лондон

Взагалі то ми планували це турне на літо, але Євро-2012, Олімпійські Ігри, канікули та сезон відпусток внесли свої корективи.

British Airways тепер літає до Києва двічі на день й чього разу це був не маленький Airbus-319 а його старший брат Airbus-321. До цього я на таких великих літаках не літав ніколи.

На такому ж самому літаку, але компанії Аэрофлот, ми летіли з Борисполя у Шереметьево.

Я завжди з радістью повертаюся у Київ, у будь-яку пору року та у будь-яку погоду. Й хоча ми попали з лондонської весни в українську зиму (навіть застали сніг :), погода змилувалася над нами й два останні дні було (відносно) тепло й сонячно. За цей час ми обійшли майже усі мої улюблені місця. Й навіть знайшли затишний французький ресторан у двох кроках від Майдану.

Навіть не хотілося залишати сонячний весняний Київ, але попереду була Москва. У білокаменній історія з погодою повторилася майже повністью: перші два дні лив дощ та було холодно. А під кінець розпогодилося так що сніг майже весь розтанув. Це у середині квітня, коли половина весни уже позаду...

За 5 годин до відльоту я раптово вияснив що летіти нам не з Шереметьево а з Домодедово. Хто хоч приблизно той зрозуміє. На наше щастя, у неділю пробок не було й доїхали ми навіть із запасом.

А летіли на, до недавньго часу, найбільшому літакові - Boing 747. Мені сподобалося! Відчувається простір та розмах!

Ось поки що все, деталі - пізніше.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.