Skip to main content

South-East: Isle of Wight

Якщо ви думаєте, що я тут байдикую і нічого не роблю, то ви глибоко помиляєтесь :)
Минулі вихідні промайнули дуже швидко, але не дарма.

Я вже не сподівався покатить у цьому році і налаштовався на довгий перепочинок аж до придбання власної рухомості. Але природа виявилась сильніша за холодний розрахунок і тому у пятницю ввечері я повертався з Хітроу на новенькому Volkswagen Golf 1.6 SE.


Про авто треба розповісти окремо. Якщо двома словами, то це найкраще авто, на якому я коли-небудь їздив (примітка, я ще не їздив на BMW :) Педантичні німці зробили автомобіль для водія і не дивно, що авто малого класу робить левову частку продажів автомобільного гіганта вже на протязі 32 років (24 мільони одиниць було збудовано до 2005 р.) Безперечно це поки що найкраще авто від Volkswagen. Потужний, комфортний, затишний, швидкий, економічний... :) Авто буквально липне до дороги незалежно від швидкості, та покриття. Що ще сказати? Я був у захваті, а також авто оцінили Юра (молодший брат – Golf IV) та Льоша (Vauxhall Astra).
На суботу передавали гарну погоду, тобто сонячно й без вітру. Втрачати такий шанс було б легковажно з мого боку. Тому вже о 8-мій годині я підбрав Мішу на тому ж місті – White City station і ми погнали на південий захід – в Бормус, щоб забрати Лену.
80-90 миль на годину авто переносить чудово, іноді я так зохоплювався, що доводилось гальмувати перед спід-камерами. Але знову ж таки, намагаюсь правила не порушувати.
В 12 годин ми уже чекали паром у місті Lymington, що знаходиться на південь від New Forest National Park на узбережі Solent. Подорож до острова зайняла хвилин 30. Я був здивавований, як багато автівок втислося на такий невеликий на перший погляд паром.


З верхньої палуби ми бачили замок – Hurst Castle, який скоріше нагадує якісь каземати або в’язницю.


Це Isle of Wight. Ось ми нарешті вивантажились на беріг. А куди їхати далі я не мав уяви, так як забув усі нотатки на столі вдома. Ми прогулялись біля озера і потім вирушили вздовж узбережжя проти часової стрілки.
Так острів виглядає з космосу (дякуємо Google за фото :)



Назабаром надибали на Fort Victoria. Пройшлися парком, доріжки якого встелені осіннім листям.


Потім заїхали на мис, який є самою західною точкою остора. Там на кручі стоїть білий хрест заввишики з 5-ти поверховий будинок.




Далі дорога повела нас далі на південий-схід. Почало смеркатися і ми могли спостерігати чудовий захід сонця


А потім ми заїхали у містечко Niton, з якого відкривалася чудова панорама на нічне узбережжя Британії. За браком часу не вдалось побачити усе, що хотілося (Newport, південе, східне та північне узбережжя т. і.), тому треба буде поїхати ще раз, тільки вже на цілі вихідні десь навесні чи влітку.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.