Skip to main content

South Wales: Cardiff (частина перша)

Субота. Лише тиждень тому я брав Гольф. Але стриматись не було сил, тому вчора увечері я знову відвідав Хітроу. Я там буваю частіше ніж у центрі міста, якщо чесно, то вже втомився. Хоч "забукав" я знову Гольф і зробив це за тиждень, дівчина на ресепшині мені мило посміхнулась і сказала, що Гольфи закінчилась і вона може безкоштовно "проапдейтити" мене до Passat. Я з ваганнями погодився і дарма. Що таке новий дизельний Пассат? Просторий салон, слабша комплектація, потужніший, але повільніший двигун. У середині набагато просторіше, але це скоріше недолік - занадто просторо. Але на трасі розміри, вага та потужність двигуна додають впевненості і керованості. Як наслідок, 147 миль від Лондону до Кардіфа за 2 з половиною години враховуючи дві 10-ти хвилині перерви. Cardiff! Давно хотів там побувати, але все ніяк не міг вирватись. Ось нарешті я тут! Власне розповідь потрібно почати не з цього. Якось я вже розповідав про Брістоль. До речі, саме у містечку Filton знаходилась британська частика концерну, що випускав надзвукові літаки Concorde. І саме сюди здійснив свій останній політ з Хітроу 20-й Конкорд у 2003 р. Французька частина знаходиться під Тулузою. Так от, Уельс (Wales) відділяє від Англії Брістольський Канал (Bristol Channel). З'єднані береги між собою двома мостами: Severn Bridge та Second Severn Crossing. По другому я їхав у Уельс, а по першому повертався назад. Перший - старіший і майже у 3 рази коротший. Що цікаво, новий міст платний в обидва кінці, а старий - тільки для тих, хто їде до Уельсу. Важко передати відчуття, коли авто вас несе над водним простором. Аж дух захоплює! :) Яка там природа! Захід і південний-захід відрізняється від інших частин Англії. Це відчувається відразу. Там вже ВЕСНА! :) Я проходив увесь день у футболці і светрі. Я був на місці досить рано, десь в 11. Місто тільки починало оживати. На парковках ще були місця. До слова, Кардіф вважається 2-м за популярністю після Лондона серед туристів. З самого початку про мову. Якщо ви думаєте, що в Уельсі розмовляють уельським англійським або що, то ви помиляєтесь. Мова тут своя - Welsh, на англійську анітрішки не схожа. Усі назви, розмітка на дорогах, знаки - усе на двох мовах. Ось ще одна цікава ілюстрація. Зліва інформація на Welsh, справа - англійською. Зверніть увагу на висоту обох щитів. Відразу видно, яка мова має вищий статус, або принаймні таке виникає враження. Навряд чи у них були проблеми з стовпчиками однакової довжини. До того ж, знак "Заплати тут!" є лише англійською :) В самому центрі міста розташований університет, а через дорогу парк. Не справжній парк за лондонськими мірками, так невеликий парчок :) З усіх сторін парк оточений адміністративними будівлями. На деяких з них досить цікаві барельєфи. Головна споруда нагадала White House у Вашингтоні, до того ж колір підходить :) Якщо перейти дорого, то ви опиняєтесь перед стіною фортеці, що оточує замок. Часу було небагато, тому на цей раз замок лише із зовнішнього боку. Місто стоїть на двох річках, одна з яких - River Taff - протікає через самий центр: вздовж парку та фортеці, потім минає сучасний стадіон Millennium Stadium. Саме тут 25 лютого пройде фінал Carling Cup за участю двох лондонських команд: Челсі та Арсеналу. Далі буде...

Comments

Anonymous said…
Женя,

Фотки - удались! Сразу видно, что погода была отличная.

Руст.
Yevhen said…
Так, погода була чудова. Практично весна :)

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.