Skip to main content

Французьке

На дворі лє "противний" дощ. Я не знайшов нічого кращого ніж податися на роботу. 30 хвилин на A3 трохи розвіяли мою нудьгу і перших 3 години роботи на диво продуктивними - зроблено стільки ж скільки за 2 нормальних робочих дні.

Мізки зупинились і вже не має більше змоги транслювати хитросплетення технічного завдання у красу Java коду. Хочу використати вимушену перерву з користю і поділитись спостереженнями.

Вчора увечері поповнював свою mp3 колекцію і непомітно для себе заглибився у світ франкомовної музики. Дякуючи, YouTube тепер можна знайти практично все.

До слова, я розумію лише деякі слова французькою, але мелодика та ритм мови просто зачаровують. Ось лише деякі знахідки. Декотрі з них доволі знайомі, можливо з фільмів або з радіо.

Цей француз з непримітною зовнішністю та зовсім не французьким ім'ям - Станіслас (Stanislas) - має дуже примітний голос.

Зразковий жіночий вокал від Saya, кому сподобалось - ще один кліп



Представниця молодшого покоління - Shy'm



А цю пісеньку я чув здається разів 100. Зустрічайте Louisy Joseph!



Ну і на останок Pauline з Allo Le Monde



PS
Не знаю видадково так сталося чи ні, що два останні фільми, які я подивився, були саме французькими - La Placard та Les Clefs de bagnole - та 2 найближчі відпустки я запланував провести саме у Франції.

PSS
Як сказав Павло Тичина: "Скільки мов ти знаєш - стільки разів ти людина". Тож моєю наступною буде - мова Віктора Гюго.

Comments

Unknown said…
Очень приятные мулатки! Железный источник вдохновления. ;-)
Yevhen said…
Я знав, що тобі сподобається :)
Dmitry said…
Классно. Почему-то в этой музыке язык звучит совсем по другому по сравнению с песнями Mylene Farmer или Alizee.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.