Skip to main content

La Defence

La Défense - це новий бізнес район в північно-західній частині Парижу. Ця частина міста знаходиться на околиці. La Défense - є продовженням Єлисейськіх полів (Champs-Élysées) і Тріумфальну арку (Arc de Triomphe) видно як на долоні.





До La Défense я добирався на метро. Це був мій перший досвід. Метро відрізняється від лондонського. Колеса у вагона як у звичайного автобуса чи тролейбуса з гумовими скатами. Саме метро неглибоке, я не зустрів ескалатора жодного разу, і всі тунелі розписані графіті. Але найбільше враження справили турнікети. Вони 2 заввишки, металеві. Коли вставляєш квиток, дверцята з пневматичним хрипом просідають роз'їжджаються. Всі ці примочки викликають не приємне відчуття про рівень злочинності у французькій столиці.
На диво метро дешеве, квиток мені коштував 1.6 євро, я по ньому катався весь день, а закінчився він якраз тоді, коли був найбільше потрібен - коли я поспішав на потяг :)




Карта метро дуже схожа на схему лондонського.


Якщо чесно, то La Défense - не справила на мене якогось особливого враження. Багато хмарочосів, досить різних за стилем. Таке враження, що знаходишся не в діловому центрі Парижу, а на виставці робіт Пікассо Сальвадора Далі. В цьому плані лондонська Canary Wharf набагато гармонічніше й компактніше й бізнесовіше, якщо хочете.





Але бізнес - це не головний козир Парижу. Головне тут в іншому: в настроях, неповторних ландшафтах, унікальних зразках містобудування. Це не просто місто-мрія - це як подорож у дитинство :)


Comments

Так приятно, когда кто-то хвалит места, по которым я и сам ходил с открытым ртом - http://antimirov.livejournal.com/3374.html

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.