Джеймс Бонд - це суто британський феномен й саме британські автомобілі є вагомою його складовою. Aston Martin - це легендарна марка, яка останім часом "пішла по руках", але в кінці-кінців все ж таки повернулася у рідні пенати.
Нові моделі посутпово звільнаються від "плебейства" Volvo та Ford. Самий "писк" - Aston Martin One, їх буде вироблено усього 77 шт й чергу за ними займали ще 2 роки тому, коли концепт в-перше зявився на публіці.
У мене було багато можливостей розгледіти різні моделі AM в усіх подробицях й навіть доторкнутися до них - за рогом автосалон під вікритим небом.
А ось кліп від Top Gear, так класно показувати й розказувати про авто не вміє ніхто.
А от нещодавно, дякуючи Стасу та Лені, мав чудову нагоду відчути усю повноту влади над 500 сильним Vantage й не де-небудь, а на треці Формули 1 у Сільверстоуні (Silverstone). Спочатку нам прочитали коротку лекцію як, що й коли робити, показали тренувальний відеоролик й відвели у ангар, де нас чекали інстркутори. Заїзд тривав близько 40-45 хв, як урок у школі :)
Мені дісталась атівка з ручним перемиканням. Я ледь-ледь "розкручував" її до 4-ї швидкості, а 5-та й 6-та так й лишилися незадіяними. Від легенького торкання газу двотона махіна підцибувала від нетеплячки й видавала "на гора" такі арії, що аж закладало вуха. Дивитися на спідометр не було часу, але краєм ока бачив що стрілка скакала у межах 120 - 140 миль на годину.
Ще обов'язково треба попробувати Ferrari, Porshe, BMW M3. Але це поки що тільки плани.
Нові моделі посутпово звільнаються від "плебейства" Volvo та Ford. Самий "писк" - Aston Martin One, їх буде вироблено усього 77 шт й чергу за ними займали ще 2 роки тому, коли концепт в-перше зявився на публіці.
У мене було багато можливостей розгледіти різні моделі AM в усіх подробицях й навіть доторкнутися до них - за рогом автосалон під вікритим небом.
А ось кліп від Top Gear, так класно показувати й розказувати про авто не вміє ніхто.
А от нещодавно, дякуючи Стасу та Лені, мав чудову нагоду відчути усю повноту влади над 500 сильним Vantage й не де-небудь, а на треці Формули 1 у Сільверстоуні (Silverstone). Спочатку нам прочитали коротку лекцію як, що й коли робити, показали тренувальний відеоролик й відвели у ангар, де нас чекали інстркутори. Заїзд тривав близько 40-45 хв, як урок у школі :)
Мені дісталась атівка з ручним перемиканням. Я ледь-ледь "розкручував" її до 4-ї швидкості, а 5-та й 6-та так й лишилися незадіяними. Від легенького торкання газу двотона махіна підцибувала від нетеплячки й видавала "на гора" такі арії, що аж закладало вуха. Дивитися на спідометр не було часу, але краєм ока бачив що стрілка скакала у межах 120 - 140 миль на годину.
Ще обов'язково треба попробувати Ferrari, Porshe, BMW M3. Але це поки що тільки плани.
Comments