Серед моїх друзів та знайомих все більше стає власників електромобілів. Найпопулярнішими, що не дивно, є Тесли. Навіть на догорах це помітно. У нашому мікрорайончику (біля 300 домівок) вже небереться з десяток електромобілів, з них 5 чи 6 Тесл 3, є декілька VW id3 й навіть одни електричний Jaguar.
Тому тема про електромобілі виникає все частіше й частіше. А тут якраз підходить час подумати про нову автівку. Моя вже наїздила майже 110 тисяч миль (приблизно 180 тис. км) й пробіг та вік вже даються взнаки.
Так що ось мої "5 копійок" про електромобілі. Ні, я не розглядаю електромобіль як варіант цього разу, можливо через раз, років через 5-ть. І навіть якщо я надумаю купувати електромобіль, скоріше за все це буде не Тесла, а BMW.
Зручність. Я не їзджу кожен день потроху. Ми їздимо на вихідні й їздимо багато. 2-3 години в один кінець - для нас не проблема. Іноді за вихідні доводиться заїзджати на заправку 2 рази: у суботу вранці та у неділю ввечері. Одного баку вистачає на 450-500 миль а якщо треба заправитися, то, як правило, до найближчої заправки їхати хвилин 5-ть.
Надійність. Усі мої попередні машини наїздили більше 100 тис. миль практично без серьозних проблем. У електромобілів деталей набаго менше, але це скоріше погано ніж добре. Якщо полетить батарея, то це влетить "в копійочку". Загалом, я притримуюсь тієї точки зору, що "традиційні" автовиробники якщо ще не навчилися, то дуже скоро навчаться робити електромобілів не гірші за Тесли. А нам поспішати не має куди :)
Ще один, можливо найважливіший, фактор для мене особисто - задоволення від водіння. Поки що в мене ще є назакриті гештальти по автівкам з двигунами внутрішнього згоряння :)
Update:
Знайшов ролік з Крісом Харрісом (Chris Harris) як ілюстрацію до мого останнього твердження.
Знайшов ролік з Крісом Харрісом (Chris Harris) як ілюстрацію до мого останнього твердження.
Ну й усім адептам Тесли присвячується
P.S.
Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал
Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал
Comments
А если серьезно, то я же не говорю что не из чего выбирать. Просто электромобили, для меня, это пока еще модные и очень дорогие игрушки. Что-то вроде первых мобильных телефонов. С тарифами как билет на самолет и батарейкой в отдельном дипломате.
У традиционных, читай немецких, производителей уже есть хорошие модели. Но пока не такие практичные как Тесла и не такие продвинутые в плане софта. Ну и это это в основе премиум класс Porsche Taycan, Audi e-tron, та же BMW i-серия.
А может я просто сноб и до сих пор не могу забыть как не любил ездить в троллейбусах в юности? :)