Skip to main content

Мої улюблені Youtube-ри

Під час першого локдауну вже в далекому 2020-му я сидів без роботи - вільного часу було хоч завалися. Почав регульлярно дивитися Youtube.
Якщо до цього на Youtube я дивився переважно приколи, музичні кліпи, старі радянські фільми та рецепти Jamie Oliver, то під час локдауну я свідомо підписувався на канали певної тематики та систематично їх вивчав.
Все почалося з < a href="https://www.youtube.com/c/ptuxermann">Антона Птушкіна. Сам я його напевно знайшов би нескоро, можливо навіть не раніше випуску Дудя про нього. Хто він такий, Антон Птушкін, що таке Орел та Рішка я не уявляв. "Завезли" нам його рідні. У лютому 2020 року у нас вгостях були моя мама та сестра. Ось сестра й дивилася з хлопцями випуск про Швейцарію.
А поті пішло-поїхало :) Я підписаний на десятки Youtube-каналів. Ось список моїх улюблених.
Peter McKinnon - усторія успіху на Youtube, яка трапилася у мене на очах. Талановитий та надзвичайно позитивний товариш із Торонто. Там, у Торонто, мешкає ціла кучка успішний Youtube-рів.
Marques Brownlee (MKBHD) - найкращий техогрлядач на Youtube. Надзвичайно якісний та користний контент. 12М підписчиків :) Є багато інших, наприклад iJustine, Unbox Therapy (теж крутий) а бо навіть MrWhoseTheBoss, але MKBHD все ж таки кращий.
Matti Haapoja - товарищ Peter McKinnon, теж з Торонто. Вони якийсь час навіть ділили один офіс-студію. Надзвичайно технологічний товариш, захоплюється FPV дронами.
< a href="https://www.youtube.com/c/Caseyneistatofficial">Casey Neistat - жива легенда Youtube. Мені не дуже подобається його стиль, але він справжній талант. Й cаме його фото у вигляді ікони висить у Птушкіна в студії.
Potato Jet - прикольний хлопчина з Лос-Анджелеса, який досить професійно розказує про технологічну сторону синематографа взагалі та Голівуду зокрема. Ну й види Південної Каліфорнії теж духопідйомні часом.
Ali Abdaal - колишній студент-медик Кембриджського університету, а зараз full time Youtuber.
Також підписаний на багато автомобільних каналів, найчастіше дивлюся Carwow та Мішу Шарудіна (Misha Charoudin) (мрія кожного справжнього автоентузіаста хоч раз у житті проїхатися Північною петлею Норбургрингу). А для нього це просто робота :)
А ось канал Joe Achilles на моїх очах виріс с 90K до 190К буквально за рік.
Про деяких з них напишу детальніше згодом. А також про нові цікаві Youtube-канали.
P.S.
Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.