Skip to main content

Lake District

Минулі віхидні видались багатими на новини та враження. Я мандрував Шотландією! :) Багато наших друзів уже побували там: Стаси та Юдічеви проїхалися дорогами північної сусідки Англії минулого року, а Когуни досліджували Едінбург (або як кажуть англійці Едінбра) цієї весни.

Інші наші друзі - Ткачі - забукали вагончик-котедж і запросили мене до компанії. За що я їм щиро вдячний. Щоб мені не було сумно в дорозі, я взяв з собою новобрибулого HSMPшника - Діму. Ми працювали разом в Афортіо.

Окрім того, що це мала бути моя перша подорож до Шотландії, це мало стати ще й першим серьозним випробуванням для мене як водія та моєї машини. Ткачі їхали на цілий тиждень, а у нас було лише 3 дні, включаючи дорогу туди й назад.

По дорозі до Шотландії ми вирішили завітали до Лейк Дістрікт (Lake District) - один з національних парків та найпопулярніших туристичних місць. Він відомий своїми горами, гірськими озерами та неймовірними ландшафтами.



Ми виїхали з Лондону о пів на восьму і дякуючи майже порожнім моторвєям, вже об одинадцятій були десь біля Lakeside на півдні Lake Dsitrict. Ми проїхали його наскрізь, зупиняючись у Windermere, десь у горах та у Keswick.




Погода була не зовсім вдала для фотографування, тому фотки не передають всієї краси того куточка Англії. Але ви легко можете собі це уявити, якщо ваша уява здатна поєднати, наприклад, Карпати, та Київське море та інші дніпровські водосховища у єдине ціле.




Але не тільки природа приваблює сюди безліч туристів. Це ще й особлива атмосфера, яка проявляється у всьому: архітектурі, людях. Сюди приїжджають справжні цінителі зеленого туризму. Це вам не Оксфорд, до якого можна доїхати за 40-50 хвилин на автобусі. Щоб дістатися сюди, треба подолати більше 200 миль. Тому публіка тут досить своєрідна, переважно британські пенсіонери.







Залишати Lake District зовсім не хотілося, але попереду були ще 120 миль дороги та Шотландія! :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.