Skip to main content

Листи з Лондону (частина четверта)

Привіт!

Учора минув уже третій тиждень (!) мого перебування в столиці дружнього Об'єднаного королівства.

Сопачатку коротко про нецікаві речі - в понеділок у мене буде (сподіваюсь таки буде :) перше інтерв'ю. Ще одне вже призначене на середу. Це зовсім не означає, що я знайду роботу на слідуючому тижні, Але вже хоч якийсь результат.

Сьогодні я їздив на розвідку, шукав офіс компанії, в якій буде проходити інтерв'ю. Він знаходиться на півдні Лондона. Дуже цікавий район, там буквально через дорогу великий Battersea park. Дуже гарне місце.

З іншого боку, буквально навпроти офіса, знаходиться найбільший та напевне єдиний притулок для бездомних котів та собак. Зупинка автобуса так і назвається Battersea Dogs Home :)

Я зробив декілька (десятків фотографій), але викладу їх пізніше.

Сьогодні вдалось викласти резельтати моєї вчорашньої прогулянки:

http://www.flickr.com/photos/jeka/archives/date-posted/2005/11/20/


Так от, зібрався я значить у суботу на Job Fair - щось на зразок ярмарку вакансій. Проходила вона в самому що не на є центрі Лондона, в дуже престижному конференс-холі. Не дивлячись на велику кількіть вказівників, мені не вдалось потрапити на цей шабаш рекрутерів та хед-хантерів. Я їх не знайшов..

Але була чудова погода і такі унікальні краєвиди навколо, що я не зміг утриматись. На нових фото ви можете побачити клаптик незвичного Лондону. Це мікс сучасного скла, заліза та бетону і старовиного каменю. Іноді це поєднання виглядає напрочуд чудово.

Іншу частину дня я провів навколо St. Paul's Cathedral. Він зараз зачинений на реставряцію. Фото з цієї прогулянки також викладу пізніше.

Що я хочу вам сказати... Скільки я не ходив по місту, не перестаю дивуватись наскільке воно прекрасне!.. :)) Розповідати про це марно, краще побачити все на власні очі. Тож відкладайте гроші і купуйте валізи :)

Але поки що Лондон не став для мене тим, чим є для мене Київ. Й напевно ніколи не стане... До того ж це і не потрібно :)

Я ще не розповів про випадкові зустрічі із "співвітчизниками", тими хто розмовляє російською. Українську мову поки що чути не доводилось.

Також цікаво напевно поділитись досвітом спілкування з рекрутерами. Але без вражень від інтерв'ю така розповідь буде неповною. Тож трохи зачекаємо.

Є ще й інші теми, про які мені хотілося б розповісти, тому продовження не за горами! :)

Успіхів!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.