Skip to main content

Несправедливість

Сьогодні видалась гарна погода і настрій чудовий, майже святковий. Працювати аж ніяк не виходить, тому слухайте ще одну побрехеньку від мене.

Усі минулі вихідні, починаючи з вечора п'ятниці і закінчуючи вечором понеділка я надхнено працював над практичним завданням для Sun Certified Enterprise Architect for Java 2 Platform. І тому вже в неділю мені почало щось робитись, тому я не витерпів і у вівторок вранці уже мчав на роботу на Гольфі. Мчав - це я погарячкував звичайно. Вранці швидкість на моторвєях на підступах до Лондону ледь дотягує до 20 миль/годину.

Ось уже третій день я їжджу на роботу на авто. Що вам сказати? Це просто кайф! Не дивлячись на обов'язкову пробку перед Carphone Warehouse і необов'язкову перед Chelsea Bridge, я витрачаю менше часу ніж громадським транспортом. До того ж можна слухати радіо і навіть підспівувати :)

Аж ось сьогодні приходить лист від виконавчого директора усім співробітникам про те, що компанія має лише 4 парковочних місця і тим, хто зараз паркується на вільних місцях потрібно визначитись чи платити 400 фунтів на місце в місяць чи перестати користуватись авто.

І тепер получається, що том менеджмент, який має зарплату в рази більше ще й має безкоштовну стоянку, а усі інші повинні мучитись в автобусам та переповненому метро або витрачати потом та кров'ю зароблені гроші.

Мені звичайно все рівно, ніхто мене ще не вичитував крім Коваленка Володимира Миколаєвича. За що я йому щиро вдячний. Але я нікому більше не дозволю цього робити. Вже простіше найти роботу з більш пристойними умовами.

Ото таке. Зараз знову партію в пул, потім вчитись далі, а в перервах розганяти темряву на моторвєях.

Comments

Anonymous said…
Женя,

Мир - несправедлив. У нас большая парковка и менеджеры имеют больше мест, чем инженеры. Мы не можем даже "выбить" себе место ни смотря на то, что к на работу в одной машине ездит три человека: мы с Оксаной и Стас.

Руст.
Yevhen said…
Как бы это цинично не звучало, но я вижу только один выход: выбиваться наверх и становится такими же жлобами как они...
coldthinking said…
Коваленко - це звичайно той ще перець. :)

А от зміна роботи, як на мене, радикальний крок.

Нема якогось альтернативного рішення - велосипед скажімо?

Арсен.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.