Skip to main content

Відрядження у Бон

Два тижні тому знову був у Боні. Цього разу сам й 3 дні. Я не люблю відрядження, тому що працювати доводиться працювати більше ніж звичайно й часу не вистачає навіть щоб відіспатися. Прилетів зранку і відразу поїхав у офіс, а у вечері вирішив випробувати громадський транспорт.

А от тепер уявіть картину: 8 годин вечора, я в костюмі з ноутом й чемоданом, який гуркотить неймовірно серед тиші спального кварталу, волочусь сам не знаю куди. Нарешті трамвайна зупинка (трамвай ходить раз у півгодини). Купив квиток, з трамваю вивалила купка хлопів азіатської зовнішності, відразу звідкись з'явилась поліцейська машина й тормознула їх.

На трамваї я проїхав рівно 2 зупинку, заплативши 2 євро. На кінцевій можна було пересісти на метро, яке можливо б довезло мене до готелю у Кьонігзвінтер, але я вирішив пошукати таксі. На диво вулиці були порожні, тільки самотньо дрімав автобус на узбіччі. Я помандрував на вогні міста й через 15 хвилин таки зловив таксі, яке й довезло мене до готелю. На годиннику було пів на одинадцяту.

Ось такі справи. Кому цікаво, мій маршрут на Google Maps:)

А місця там чарівні! Готель стоїть на березі Рейну, а ззаду на пагорбі великий білий маєток - мабуть якогось короля :)

PS
Фоток не має - не було сил й часу. Можливо іншим разом.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.