Skip to main content

Швейцарія

Нещодавно закинула мене доля у Швейцарію (Switzerland) - країну годинників, банків та молочного шоколаду.

Один день у Цюриху (Zurich) - це дуже мало щоб зрозуміти країну, культуру, людей, але цілком достатньо щоб вирішити повертатися сюди ще чи ні.

Після +8 у Англії опинитися у засніженій Швейцарії, яка до речі розташована на 1000 км південніше, дуло трохи незвично й холодно.

Вразила їхня багатомовність: у потязі станції оголошували аж на 4-х: німецькою, французькою, італійською та англійською. Але оскільки Цюрих знаходиться у німецькому кантоні, то всі там розмовляють переважно німецькою.

У старому місті маже на кожному будинку годинники, по вулицях їздять такі ж старенькі трамваї як у Вінниці - місті моєї студентської юності.

Головний сувенір - шоколад та різні "примкнувші" солодощі.

Здоровенний аеропорт був порожній й від цього здавався непривітнім. Цюрих - найбільше місто Швейцарії, у ньому мешкає (аж!) 380 тис. чоловік, а аеропорт завбільшки 5-го терміналу у Хітроу, найбільшого терміналу найбільшого аеропорту 12-ти мільйонного Лондону.

Ще одна деталь. Якщо глянути на валюту країни можна зробити деякі висновки про саму країну. Так от швейцарські франки - найкраща валюта, яку я тримав у руках. Це щось неймовірне!

Comments

Dmitry said…
Я думал что они на ерво перешли
Yevhen said…
Навіщо їм євро? Франк - стабільна валюта й мало розповсюджена.
avoka said…
...і не попередив старого друга? :)
Yevhen said…
Льоша,
Я був там лише один день, часу було в обріз. Але вже давно пора зустрітися. Ти, до речі, не збираєшся до Лондону? :)
avoka said…
Поки що не збираюсь. Насправді, цікаво було б відвідати і Лондон, і деякі інші місця, але мені ж ще і віза потрібна. Це й досі трохи "лякає" :D

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.