Skip to main content

От якби я був журналістом

Іноді сам собі задаю досить просте питання - де б я хотів би працювати?

От як би я був журналістом, то найбажанішим місцем роботи була б радіостанція Ехо Москви. Крім гостро політичних програм у них ще майже гіковська "Точка" з "великим та жахливим" Плющевим (ось наприклад їх завершальний "міжсобійчик"), "Футбольний клуб" із Васілієм Уткіним, ціла низка програм на історичну та економічну тематику. Залюбки слухаю "Тектонічний зсув" із Євгенієм Ясіним.

А ось цю програму раджу послухати усім. Не пожалкуйте півгодини свого часу й дізнайтесь про невилуману історію звичайного швейцарця, який приїхав в Росію ще юнаком й залишився там назавжди.

До речі, там працює багато молоді й іноді цікаво состерігати за поєдинков молодого енергійного навіть зухвалого натиску ведучих та спокійного, розсудливого досвіду й життевої мудрості їх гостей.

А зо там "витворяють" зубри: диктатор-анархіст Алексей Венедіктов, правдоруби Матвей Ганапольській, Антон Орех та Юлія Латиніна, я просто мовчу. Краще самому один раз почути ніж 10 разів про це прочитати.

Й ще, мабудь, для різноманіття попрацював би на BBC. Але це вже зовсім інша історія.

Comments

Rustam Sydykov said…
Привет, Женя.

Вижу, шаблон поменял :) Вот только если мечтаешь - ни в чем себе не отказывай. Я бы хотел бы быть космонавтом :) Честно :))

Руст.
Yevhen said…
Ну це не зовсім про мрії. Скоріше про те де я яхотів би працювати, а не ким бути (стати).

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.