Skip to main content

День восьмий: Барселона (Barcelona)

Дорога із Мадриду до столиці Каталонії - Барселони (Barcelona) далася на диво легко. Десь на півдорозі мене нагнала грозова хмара й так переслідувала до самого кінця: злива та грім постійно чергувалися із нетривалими появами сонця на горизонті.

1. Барселона зустріла мене хмарною погодою й такими графіті, дуже схожим на Альберта Ейнштейна (Albert Einstein)

2. Телевізійні антени, прапори та кольорові будинки

3. Барселонський довгобуд - Храм Святого Сімейства (Sagrada Família), under constructions останіх 129 років.

4.

5.

6.

7.

8. Я навіть став свідком Першотравневої демонстрації

9.

10. Малюк та поліцейський

11.

12.

13.

14.

15. Замість доміно пенсіонери грають у залізні шари так як й у Парижі

16. Camp Nou

17.

18.

19.

20.

Не знаю чому, але Берселона мене як то кажуть "не зацепила". Можливо погода сіграла свою роль, можливо втома (всетаки 8-мий день на колесах), але я не відчув місто по-справжньому, не побачив це бесперечно чудове місце очима Вуді Алена. Така ж історія була з Парижем, лише з другого разу місто прийняло мене :) Й тепер я буваю там з великим задоволенням принаймні раз на рік.
А в Барселону я ще повернуся, можливо навіть цього року.

Початок:
День перший: Орлеан (Orléans) та замки Vallée de la Loire
День другий: Бордо (Bordeaux)
День другий: Біаріц (Biarritz), Сан Себаст'ян (San Sebastián)
День третій: Більбао (Bilbao)
День третій: Ла-Корунья (A Coruna)
День четвертий: Лісабон (Lisbon)
День п'ятий: Віла-ду-Бішпу (Vila do Bispo)
День п'ятий: Фару (Faro)
День шостий: Севілья (Seville)
День шостий: Ко́рдова (Córdoba)
День сьомий: Мадрид (Madrid)

Comments

Anonymous said…
Все же Саграду Фамилию строят долго, но точно меньше 100 лет - Гауди жил в начале 20го века.
В Барселоне есть классные места, которых нет на фотках. Может, одного дня мало?
Yevhen said…
Вся информация с Wikipedia.

Согласен что одного дня недостаточно для такого места как Барселона и я бы там остался еще ненадолго, но меня еще ждали Марсель и Женева.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.