Skip to main content

The Tower of London та яхти

Якость так вийшло, що останім часом я розповідаю про події в зворотньому порядку. Наприклад, цей лист ще аж про кінець квітня.

Я вирішив поїхати в центр, щоб в кінці-кінців сфотографувати Parliament, Tower Bridge, Hyde park та інші видатні та відомі місця в гарну погоду.

На вечір я напросився у гості до Юдічевих, то ж у мене було години 3-4, щоб намозолити ноги :) Почав я з вишні коло дому


Потім трохи проїхався на автобусах, так як Central Line не працювала у зв’язку з ремонтом. Те, що тут працюють дуже неохоче, неприэмно мене вразило. Дуже часто можна побачити до болю знайому картину як одна людина щось там робить (красить, копає, і т.і.), а ще чоловік 5 стоять поряд (курять, дають поради чи просто гріються на сонці). Також як підтверждення цього може бути історія з стадіоном Wembley. Його мали закінчити ще 2 місяці тому, а як виявляється роботи там ще на півроку. Ось афіша концерту Bon Jovi, який мав відбутися на Wembley тиждень тому:


Іншим підтвердженням може бути станція Queensway station. Вона закрита на ремонт вже більше півроку. Я проїзджаю її двічі на день і майже завжди там нікого (з робітників) не має. Між іншими скрізь було написано, що вона закрита на реконструкцію до травня 2006, але вже середина червня і її ще не збираються відкривати. Хоча ніяких видимих змін за останні 2-3 місяці я не помітив.

Але не будем про погане і повернемось до прогулянки Лондоном. По дорозі до центру я зустрів загін кавалерійської поліції, чи як там вона зветься:


Вийшов з автобуса на розі Hyde Park біля Marble Arch


та поїхав до St. Paul’s


Перейшовши Темзу, я опинився біля всесвітньо відомого театру імені вгадайте якого видатного англійського поета, драматурга та письменника :)


Згідно початковому плану, все мало закінчитися після урочистого проходження мною через Tower Bridge :)
Тут його ледь видно:


Але раптово мене потягнуло, як завжди несподівано та нестримно, ліворуч. Пройшовши один квартал вглиб, я віднайшов похмурий чорний офісний центр, який тим не менше є кузнєю фінансових новин Європи (це бузперечно!) і всього прогресивного світу (можливо :) Зустрічайте, Financial Times :)


Поблукавши нетрами Південного Лондону, я вийшов до London Bridge (не тільки власне міст, але й великий вокзал)


Нарешті я мійже дістався до мети своєї подорожі – Tower Bridge:


Цей вигляд надзвичайно популярний і напрочуд привабливий. Саме ця панорама була на дескпоті Юркового laptop’а довгий час :)

В усіх цих місцях я вже бував не один раз, а в деяких навіть не один десяток :) Але кожного разу знаходиться щось нове та несподіване – настільки це динамічне та пропитане віковою історію місто.


Вже прямуючи до Tower Bridge’у, я розмірковував, щоб це собі пообідати. Аж тут побачив з іншого (східного) боку вулиці (Tower Bridge Road) справжнісінькі мачти! Ні, я звичайно ж знаю, що Лондон стоїть на Темзі і остання - річка досить велика, не даремно ж міст збудували стільки століть тому. Але ці мачти стирчали якраз серед двору між пентхаузами та отелем. Щоб перейти вулицю, мені довелось повертатись назад і пройти довгим підземним переходом, але я про це ані трохи не жалкую.

Те, що я побачив, спочатку здалося мені маревом :) Уявіть собі затоку, оточену елітним житлом, де навіть тратуари “private”, заповнену різноманітними яхтами та катерами! Можливо десь тут стоять яхти Березовського з Абрамовичем та їх скромніших послідовників. На жаль, їхні яхти мені розпізнати не вдалось, але зате я знайшов катерок під назвою “Misha” (окремий привіт Богачевічу :)




За цим “річковим” кварталом знаходиться ще один, такий самий або навіть кращий. І знову яхти та катери... Гарно живуть! :)


Отак, зачарований побаченим, блукав там десь близько години. Потім я таки тріумфально пройшовся по найвідомішому мосту Англії. На цей раз обійшлося і поставленої мети було досягнуто :)


Перекусивши по дорозі, я попрямував до станції метро, щоб вже через якусь годину-півтори бути у Юдічевих. Канал, свіже повітря і все таке... :)

Гарного настрою і успіхів!
Незабаром буду знову :)

P.S.
Усі фото (6-ть стрінок :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.