Skip to main content

BBC iPlayer

Цей пост про декілька речей одночасно. Про BBC iPlayer - сайт на якому можна переглянути популярні передачі (серіали, шоу тощо) повністю, пристойної якості і без рекламних пауз!

Я залюбки переглянув 2 випуски 10-го сезону Top Gear. Настійно рекомендую перший. Навіть якщо ви не розумієте англійською, але має слабкість до автомобілів - отримаєте чимало задоволення. У цьому випуску в гостях у програми була Хелен Міррен (Helen Mirren) - відома англійська акторка, що минулого року отримала Оскара за роль Королеви у фільмі The Queen. Вони там з Кларксоном "зажигали" по повній (десь з 30 хвилини). Насправді вона Олена Василівна Міронова (Ilyena Vasilievna Mironov). Її батько був росіянином. Для мене це було відкриттям, тому що я бачив її в інших фільмах. Вона справді гарна акторка.

Ще декілька слів про прогнози. Дехто вважає, що звичайному телебаченню скоро прийде кінець. Ні, я так не думаю. Так казали про книги, коли з'явились комп'ютери та інтернет. Але як не дивно продажі книг постійно ростуть з кожним роком. І, власне, найпопулярніший інтернет-магазин - Amazon - теж починався з книг.

Comments

Dmitry said…
Жаль только, что iPlayer работает только на территории UK :-(

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.