Skip to main content

Брюгге, Бельгія

Брюгге (Bruges), як поправив мене французький прикордонник вимовляється як Брююдж. Місто-казка, або шматок середньовіччя, як його називають.




На поїздку мене надихнув фільм In Bruge або скоріше рецензія на нього. Фільм мені сподобався: іранський вуркаган (Колін Фаррелл), сентиментальний найманий вбився за 50, англійський пацієнт та симпатична бельгійська дівчина. Нічого особливого якби не одне "але" - місто Брюгге. Там вже не раз, що місто ставало одним з головних героїв. Наприклад, Париж в Амелі, Санкт-Петербург в Пітер FM або Берлін у фільмі Небо над Берліном (Wings of Desire).




Відразу скажу, що такої краси й у Британії вистачає. Що правда, вона розкидана по усіх усюдах. А цільні заповідники перетворилися на своєрідні туристичні Мекки.




Так от про подорож. Я багато подорожую, тому що люблю, коли за вікном пролітають пейзажі, машину наповнює ритмічна невибаглива музика й нерви лоскоче невиразне передчуття чогось нового. Цього разу головними були три речі: нова країна (Бельгія) й гарне місто (Брюгге) та перетин Англійського каналу на авто тобто на поїзді під ним :)




До терміналу Євротунеля ми долетіли за півтори години (з Північного Актону (North Acton) через увесь Лондон!). Віддали обов'язкових 9 фунтів за світовідбиваючий жилет (по акції нам дали два). Завантажились у потяг, вся процедура зайняла хвилин 10-15, не більше. Потім через 40 хвилин по радіо ще раз попередили, щоб не забулися вимкнути 1 передачу й про те, що рух у Франції правосторонній :) І все! Виїхали з вагону, один поворот, другий - і французький моторвей!




Тільки через 2 години, вже на вулицях міста Брюгге до мене дійшло, що при перетині кордону я нікому не показував свій паспорт. Вірніше мене ніхто не просив його показати. Відразу почали закрадатися неприємні думки про можливі проблеми на зворотньому шляху. Як це так в'їхати в Євросоюз і не пройти паспортний контроль?! Щоб такі дурниці не зіпсували враження від подорожі, я швидко вирішив, що це не моя проблема (паспорт з візою в мене був!), тому вже через хвилин 10 я вже забув про це.




Місто. Воно зачаровує! Не дивлячись на холодну осінню погоду, Брюгге було наповнене туристами і виблискувало вимитими дощем вулицями.




Не знаю якими словами описати те відчуття, яке переповнює на вулицях та площах цього стародавнього міста. Ти наче переносишся на століття назад, тиша та спокій заколисують. Таке враження, що час тут зупиняється.




Сюди обов'язково потрібно буде приїхати весною!

Comments

Unknown said…
Гарне містечко. Але як на мене, Гент красивіший. І там є більше чого подивитися. Брюгге просто більше розрекламований. Але там теж класно. Тут деякі фотки Брюгге весною.
Rustam Sydykov said…
Привет, Женя.

Здорово. Скажи: а ты не устаешь в таких поездках за руле? Вести машину, потом осматривать достопримечательности и обратно... Я опасаюсь водить машину на длительные расстояния, если день очень насыщенный.

Руст.
Yevhen said…
To Offspting:

Я дивився на мапі на Гент, але Брюгге перемогло :) На жаль лінк на фотки в коментарях загубився. Було б цікаво подивитись.
Yevhen said…
To Rustam:

Надовша однодневна подорож (якщо брати до уваги відстань) - це поїздка в Ліверпуль. Ще я якось їздив з Оксаною Ткач аж до кордону з Шотландією, але це на рахується як туристична подорож :)

Буквально вчора я був у містечку Wells (Somerset). На дорогу додому витратив майже 4 години (був і на М40, М4, М3 :) Зазвичай водіння мене мало втомлює, можливо тому, що я люблю їздити і мене ніхто не відволікає. Ще потрібно робити перерви, кожні 2 години обов'язково :)
Unknown said…
Скидую ще раз лінк на фотки з Брюгге http://picasaweb.google.ru/offspring2002/Brugge# , а це лінк на фотки з Генту http://picasaweb.google.ru/offspring2002/Gent#
Enjoy!
Yevhen said…
Гарні фото. Справді Гент не менш красивий ніж Брюгге. Але навіть по фотках видно, що людей більше й старовина розбавлена ознаками сучасності: трамваї та широкі вулиці.
Unknown said…
Ознаки сучасності в Генті на окраїні. А центр зовсям навіть нічого. В принципі, в Брюгге поза межами центру теж сучасні райони. Але, в принципі, обидва міста класні і варті того,щоб у них побувати.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.