Skip to main content

Іспанія. Частина III. День другий: Малага - Картахена - Ель Оазіс

Малага
З ранку вийшов прогулятися вулицями Малаги (Malaga). Я чомусь думав, що готель розташований в центрі міста. Як виявилося я помилявся, то було передмістя. Тихе, можна навіть сказати елітне передмістя Малаги.




Архітектура нічим особливо не відрізняється: переважать світлі кольори та здоровий мінімалізм. На деяких будинках зовнішні стіні обкладені кафелем. Взагалі, я гадаю, всі містечка іспаномовного світу схожі між собою. Напевно буде важко відрізнити латинський квартал Лос-Анджелесу від передмістя Буенос-Айресу або Барселони.









Хоч було лише 9 годин ранку, спека стояла нестерпна. Тому я хутко цибнув у авто, увімкнув кондиціонер й подався за схід. І ось тут я побачив справжній центр: широкий проспект, старі будинки, тропічна алея завширшки метрів з 20, яку я спочатку прийняв за шикарний парк, амфітеатр та невід'ємна фортеця на горі.






Гуляючи алеєю, зустрів співвітчизників. Ліричний відступ: туристів із теренів колишнього ес-ер-ес-ер можна пізнати дуже легко в першу чергу за доглянутими та гарно й стильно одягнутими жінкам.





Так от на алеї в Іспанії на зустріч мені йшла пара: вона - низенька й непримітна, він - у білій сорочці та якісь несусвітній салатовій краватці (на вулиці було +25). Першою думкою було - таки наші. Що ви думаєте? Вони мене теж "вичислили" :) Чоловік запитав щось російською і отримавши схвальну відповідь відразу перейшов до справи й почав щось розказувати про Біблію, віри й ще щось. У мене попереду був цілей, повний подорожей та нових вражень. Тому я досить швидко пояснив, що вони даремно витрачають на мене час.







Вулицями міста проїжджала група ролерів


Потім випадково вийшов до музею Пікассо. Я знав, що він народився в Малазі й що там є цілих 2 музеї, присвячені великому майстру, але я собі не ставив за мету попасти в жоден з них.





Сил вилізти на саму вершину гори не вистачило, але мене цілком влаштував вид з тієї точки, куди я таки доповз.






Далі знову дорога. Цього разу я обрав стару трасу, що в'ється серпантином серед прибережних гір. Через годину дорога вивела мене в долину й дорога вийшла до самого моря. На пляжі, який простягнувся скільки сягало око, я й провів декілька годин.




Лімонові плантації


Картахена
Наступною зупинкою мало стати місто - Картахена (Cartagena). Доїхав я туди вже під вечір, туристи та мешканці якраз висипали на вулиці після душного сонячного дня. Атмосфера була чудова, можливо саме тому місто мені видалось приємний та затишним, чимось схожим на Севастополь. Місто також має славну військово-морську історію. Але на відміну від Севастополя, все це в минулому й зараз це привітний туристичний клаптик іспанського узбережжя.




Мармуровий будинок


Й ще один


Зовсім недалеко на схід від Картахени знаходиться неймовірне місце - Mar Menor. Це бухта відділена від Середземного моря піщаною косою 22 км завдовжки. Вона не тільки довга але й широка щоб розмістити десятки готелів та котеджних містечок. Чарівне місце, особливо, коли заходить сонце :)

Іспанія. Частина I-ша.
Іспанія. Частина II. День перший: Малага - Гібралтар - Тарифа - Малага
Іспанія. Частина III. День другий: Малага - Картахена - Ель Оазіс
Іспанія. Частина IV. День третій: Аліканте - Валенсія
Бонус: Водії в Іспанії

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.