Skip to main content

The Regent's Park

Привіт усім!

Спершу, користуючись нагодою хочу привітати усіх чарівних дівчат та жінок з чудовим весняним святом!
А також Мішу з народженням сина! :)

За час, що минув, сталося багато усього. То ж почну з початку :)

3 тижні тому, я вирішив випробувати свою нову камеру - Canon PowerShot A620. Була чудова Лондонська погода - хмуро та накрапав легкий дощик :)

Спочатку я подався на північ, де знаходиться одна з найвідоміших Лондонських місцин - Бейкер стріт. Не дивно, що навіть на таку погоду туристів там було дуже багато.

До музею я не пішов, я вирішив погуляти по The Regent's Park. Він знаходиться зовсім поруч, треба лише завернути за ріг.

Тут теж було напрочуд людно. Зробив декілька знімків фонтанів та алей, я попрямував далі. І тут сталося диво, я побачив авто своєї мрій! :) Я не зміг втриматись і зробив фото на згадку.

Потім були чудові багаті квартали Старого Лондону, залізничні вокзали, пожежні станції та звичайно ж British Library. Ця споруда вражає! І не дивлячись на погану погоду та на те, що був пообідній час суботи, люді там було достатньо.
До речі, "зазиває" відвідати храм знань сам В.Шекспір. В дворі ж височіє скульптура Ньютона з штанген-циркулем (або просто з циркулем, я не розібрав) у руках.

Потрібно сказати, що на диво, а можливо й ні, лондонці багато читають. В метро, в автобусах. Тут багато книжкових магазинів, в яких постійно повно людей, навіть увечері в будній день. Я пересвідчився у цьому на власні очі, коли шукав одну книгу.

Лондонські залізничні вокзали - це окрема тема, я вирішив обійти їх усі і обов'язково розповім про цю подорож.

Потім почав накрапати дощ і я подався в той бік, де за моїм припущенням мав бути Британський музей. Було вже темно, тому фото вийшли не зовсім вдало. Про музей я теж розповім згодом, там незабаром буде виставка робіт Мікеланджело.

Після музею, я почапав до станції метро Tottenhem Court Road. На площі знаходиться Dominion Theatre. Над входом до нього височіє гіганська постать Ф.Меркурі, який колись склав та заспівав пісню "We will rock you".
Дощик навіть не думав припинятись, тому я ще трошки погуляв та поїхав додому. Попереду мене чекала подорож в Україну.

Я сфотографував все, про що написав, але, нажаль, не всі фото вийшли. "Я только учусь" :)
Ті, що вийшли, можна подивитись тут.
Це лише 5 частина, інші викладу згодом.

Успіхів!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.