Skip to main content

St. Patrick’s Day

Привіт усім!

Нещодавно вдалося таки вибратись у центр міста :)

Помітив таку дивну тенденцію, коли плануєш на вихідні піти, наприклад, у British Museum. Але станція метро, на якій потрібно виходити, з якихось невідомих причин зачинена і ти мусиш їхати на наступну. А там, на наступній зупинці, є свої принади, і ти вже не помітив, як пішов у інший бік, повернув не за той ріг... :)

Зі мною таке тут трапляється майже постійно, тобто випадки, коли я потрапляв туди, куди планував, скоріше винятки з правила.

Декілька тижнів тому на вихідні хотів я було сходити в Design Museum. Але не доїхав (цього разу :) Понесла мене нечиста на Trafalgar square, там якраз ірландська громада святкувала свій St. Patrick's Day.

Їх було багато в кумедних високих зелених циліндрах :) Площа була оточена парканом як і на "Російську зиму". Стільки ж поліції, стільки ж п'яних :) Я клацнув пару разів це неподобство та й пішов в китайський район – China Town:

Але як водиться, туди я теж трохи не дійшов :) Мені закортіло на Piccadilly Circus. Це така площа у вигляді кола, на якій закінчується або починається власне Piccadilly та ще декілька цілком пристойних лондонських highstreets. Тут теж було що сфотографувати :)

А потім я пішов до The Mall - вулиці, що сполучає Trafalgar square та площу перед Bukingham palace. Ліворуч, якщо йти до палацу, знаходиться St. James Park. Дуже гарна місцина, але про неї іншим разом. Зараз не зовсім вдалий час писати про лондонські парки.

Ось власне палац. Будь-які слова зайві :)

Крім згаданих у цьому листі місць, в центрі Лондону дуже багато не меньш цікавих але можливо не настільки відомих місцин. Потрібен лише час та бажання. Вони є, тож сподіваюсь вам буде цікаво читати мої наступні листи :)

До речі блукаючи від Holborn до Bukingham palace я двічі зустрів знімальні майданчики. Виявляється тут теж ще знімають кіно, а я думав що це роблять лише в Голлівуді :)

Ледь не забув. В цей день я також побував і на березі Темзи. Та ще мені так поталанило, що я зустрів ще одну кандидатуру на Авто моєї мрії :)

Хоч звичайно у 4-ри дверного седану або 5-дверного estate є одна перевага – зручність. Купе добре, якщо їздити одному-вдвох. В мене ж є надія, що одному мені їздити ще не довго лишилось :) Ось ще панорамні види на набережні Темзи, ще і ще.

Повертаючись додому я випадково натрапив в чудове місце. Знаходиться воно перед лондонським готелем Savoy. Такий собі скверик з пам’ятниками та дерев’яними лавками.

Поруч відомий вокзал Charing Cross. Звідси до Trafalgar square хвилини 2-3 пішки. Також зовсім поряд центральний офіс BBC. В мене ще є можливість туди потрапити. Якось напишу і про це.

P.S.
Зовсім скоро може здійснитись ще одна моя мрія - побачити королеву на власні очі:) В неї скоро має бути День народження.

Ні, вона мене ще не запросила, але я гадаю, що Її Величність вийде до своїх підданих, щоб виказати свою подяку. Як-не-як, але й частка моїх податків йде на утримання королівської родини :)

P.S.S.
Усі фото можна переглянути тут та ось тут


Успіхів та гарного весняного настрою!

Comments

Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.