Skip to main content

Battersea, знову Chelsea та трішки Kensington

Погода зараз чудова, вже тепло, іноді навіть сонечко виходить із-за хмар. Виходиш з офісу і не хочеться знову товктися в автобусі та штовхатись у метро. Ноги самі несуть у інший бік, де Темза, парк та весна :)

Виявляється, район де я зараз працюю, теж досить привабливий, мабуть завдяки парку. Як раз через дорогу, на розі, знаходиться такий собі Creative House. За високим непримітним забором чудовий двір з штучним водоспадом, та пальмою, а на стоянці іноді стоїть красень Ferrari.

А навкруги вирує весна. Особливо це відчувається в парку і тільки пролітаючи літаки порушують ідилію :)

На Темзі як завжди стоять невеличкі катери та пароплавчики а по набережних бігають лондонці. А на іншому боці річки район, який мені дуже подобається – Chelsea. Його архітектура трохи вирізняється з поміж інших районів. Він не такий чепурний та амбітний як, наприклад Kensington або Notting Hill. Спокійний такий, з затишними вуличками та двориками. Йдеш вулицею і навіть не підозрюєш, що буквально за рогом знаходиться культове місце фанатів Lamborghini, приватний сад (це майже центр міста :) або цілі квартали музеїв. В одному місці розташовані Natural History Museum (мабудь природничо-історичний українською :), Науковий музей (Science Museum), Музей Альберта та Вікторії (Albert and Victoria Museum). Я колись до них ще повернусь, у мене вже є чималий список музеїв, в які потрібно обов'язково сходити :) Але поки не хочеться обмежувати себе стінами, поки ще стільки гарного навкруги. По музеях можна буде походити, коли буде погана або холодна погода.

Я здається уже писав про сервіс від Amazon.co.uk, де можна замовляти диски через Інтернет та отримувати їх поштою. Виявляється дивитись фільми в оригіналі не тільки корисно для покращення мови але й просто набагото цікавіше ніж в перекладі. Дуже часто переклад ну дуже «адаптивний». Я поки ще дивлюсь із субтитрами, без них важко :)

Хочу поділитись враженнями від двох останніх фільмів. Перший – це 25th Hour (25-та година) з Едвардом Нортоном та іншими гарними акторами від режисера Спайка Лі. Едвард Нортон – один з моїх улюблених акторів. Якщо ви дивились «Бійцівський клуб» (Fight Club) та «Американська історія Х» (American History X), то ви мене зрозумієте. З цим фільмом трапилась дивна пригода. Я отримав диск, вийняв його з конверта та вставив в дисковод. І тут перша фраза... російською мовою :) Виявляється фільм крім оригінальної доріжки має ще й російську. Як виявилось пізніше це зовсім не випадково, у фільмі фігурує російська та навіть українська мафії :) Фільм досить сумний, але «чіпляє».

Інший фільм навпаки – веселий, іноді навіть зашкалює :) Це – «Автостопом по галактиці» (The Hitchhiker's Guide to the Galaxy). В цьому фільмі майже усі актори – британці, та й розповідає він про стару, добру Англію :) І знятий за книгами відомого англійського письменника – Дугласа Адамса. Я її не читав, але справжній бестселер, їх видано 20 мільйонним накладом. Актори чудові, діалоги – просто шикарні :) Я впевнений, що фільм сподобається, особливо якщо ви бачити, на мою думку найкращий різдвяний фільм, «Love Actually».

Рецензії на ці та інші фільми ви можете знайти на сайті Алекса Екслера. Ні це не product placement, і Екслер мені нічого за рекламу не платив :) Просто він добре розбирається в тому, про що пише, тому його рецензії читати цікаво. Крім того, мої враження після перегляду фільму майже завжди співпадали з його, за деякими незначними винятками.

Оце майже все. «Майже», тому що є ще багато речей, про які можна розповісти.
І за традицією, тут можна знайти повний фоторепортаж :)

Користуючись нагодою хочу привітати усіх з наступаючими святами! Гарного настрою та веселих свят!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.