Skip to main content

Весна прийшла, Chelsea

Недалеко від моєї роботи є чудовий район – Челсі (Chelsea), я вже якось про нього згадував. Це майже центр Лондона, з одного боку Темза, з іншого Kensington та Hyde Park, а з іншого Victoria та Buckingham Palace. Тому живуть там переважно заможні люди, також там знаходяться бутики усіх відомих лейблів та самий великий та найдорожчий універмаг у Лондоні – Harrods.

Минулої п'ятниці був важкий день: багато роботи, біганини, розмов та пояснень. Вийшовши з офісу, я зрозумів, що ще 40 хвилин у метро я не переживу :) Тому я вирішив пройтися до найближчої станції Central Line – Lancaster Gate, це приблизно 3.6 милі. Витратив на подорож близько 2 годин, про що а ні трохи не жалію :)

Оскільки потрібно було йти до Темзу (я все ще працюю на південному березі, а живу на заході Лондону), то я вирішив трохи пройтися парком. В ньому було як завжди людно, підлітки грали у футбол а їхні батьки за них вболівали. Багато людей бігало, при чому роблять вони це не залежно від часу. Ту ж саму картину можна спостерігати вранці, в обід і під вечір. Таке враження, що ці люди ніде не працюю і у них повно вільного часу :)

Наш офіс знаходиться якраз через дорогу від Dog’s and Cat’s Home – найбільший притулок для домашніх тварин у Лондоні. Інколи через відкрите вікно чути гавкіт його мешканців. До слова, за майже півроку я ще не зустрічав тут безпритульних тварин, якщо не рахувати щурів :) Останні тут відгодовані як королі, але з ними теж борються. Також одного разу бачив “андеграундну” мишу. Чорна-чорнісінька бігала між коліями і ховалася лише, коли на станцію прибував потяг.

Повернемось до парку, тобто до свійських тварин. Так от в цьому притулку ви можете отримати роботу – вигулювати собак у парку. Собаки різні: великі і малі, але спокійні та не агресивні, тому їх вигулюють як літні люди так і зовсім юні – студенти або школярі. Скільки за туку роботу платять – не знаю, але мінімальна офіційна зарплатня тут 5 фунтів на годину. Якщо ж ви хочете віддати свою тваринку у такий притулок, то це вам обійдеться як одинарний номер однозіркового готелю майже в центрі міста :)

Так от, пішов я через парк до річки. По дорозі зустрів жовтий кущ, весь “залитий” цвітом. Коли я підійшов до Темзи, якраз вийшли сонечко. На самій річці панувало пожвавлення, а якраз навпроти мене стояв на притулку “баркас”. Так я його про себе назвав і відрізу ж загадалось “Верещагин, не заводи баркас – взорвешься!..” з “Білого сонця пустелі”.

Погулявши трохи парком, я перейшов через Chelsea Bridge і потрапив в один із самих відомих районів британської столиці. Тут я теж зустрів яскраві ознаки весни, що с кожним днем все більша набирає сили. Квітучою вишнею чи квітами на клумбах уже нікого не здивуєш. Такого ж стало відчутно про прихід весни в настроях та вбраннях. Виявляється дівчата тут теж носять спідниці та взуття на підборах :)

На невеликій площі, що зветься Sloane square, я знайшов два пам’ятники. І якщо з першим все більш-менш зрозуміло – дівчина з глечиками (я зустрічав такі мотиви тут і раніше, наприклад недалеко від Euston station), то з іншим не зрозуміло нічого – хрест з білого каменю з мечем.

Від площі майже до Hyde Park веде одноіменна вулиця – Sloane Street. З неї відкриваються чудові види на прилеглі вулички та двори. Найбільше мені сподобались будинки з червоної (гончарної чи як там вона зветься) цегли :) Виглядає дуже гарно. Церква теж побудована з такого ж матеріалу.

Але ж звичайно головна відмінна ознака цієї вулиці і району вцілому – магазини. Вірніше невеличкі , великі, а іноді багатоповерхові бутіки та най- дорожчий, старіший, більший універмаг Лондона – Harrods :)

Вздовж Hyde Park та Kensington Gardens розташований інший район – Kensington. Я там ще мало чого бачив. Тут майже все пов’язане з королівською родиною: вилиці, памятки і навіть окремі будинки. Ось як наприклад Albert memorial та Royal Albert Hall присвячені чоловіку тодішньої Королеви Victoria та діду сучасної Королеви Mary. До речі, 21 квітня Її Величність та вся Британія будуть відзначати 80-ти річчя Королеви, я про це вже якось згадував. Її ж мати - Elizabeth, для якої спецільно ввели поняття Королева мати (Mother Queen), померла в 2003 році у віці 101 рік.

Якщо вас цікавить королівська родина та історія Британської монархії, то завітайте на цей сайт. Цікаво, але грузиться дуже повільно. Мабудь тому, що написано “гарними” індуськими програмістами на такій же “чудовій” технології від мікрософт – ASP.

Тепер про дещо інше. Всі напевно знають що є такий Internet-мазагин Amazon.co.uk (це британське відділення якщо хочете), також дехто знає, що у цього магазині є прокат DVD по пошті (DVD rent by post). Тобто ви реєструєтесь на сайті, обираєте пакет, оплачуєте його і потім складаєте список фільмів, які хотіли б подивитись. Вартість пакету залежить від кількості дисків, що ви можете отримати на протязі місяця. Здається 5 фунтів – 3 диска, 7 фунтів – 4 диска на місяць. І потім отримуєте диск в спеціальному конверті, який власне складається з двох конвертів. У другомі потім відсилаєте диск назад. Дуже зручно, хоч хтось може сказати, що дорого або 3 диски – це мало. Насправді часу, щоб подивитись фільми, не дуже багато, тому 1 диск на тиждень – це нормально.

Пишу я про це не випадково. Я памятаю, що щось подібне є і в Києві:
Yakaboo

Ціна майже не відрізняється :) Але звичайно доставка кур’єром не так зручно, як пошта. Скільки вам наприклад прийдеться заплатити за доставку скажімо у Пущу Водицю, або Бровари :)

Оце усі новини на сьогодні, вірніше для цього листа :) Решта фотографій тут.
Вже є нові новини та нові фото, але про це згодом.

Усім гарного настрою та королівського здоров'я!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.