Skip to main content

Вихідні на колесах

Якщо ви маєте права, але не маєте власного авто, це не проблема в Англії, так само як у всьому цивілізованому світі. Навіть у Борисполі можна взяти автівку на прокат. Правда в кращому випадку це буде гідбрид корейсько-українського автомобілебудування за 39 USD на добу.

Компаній, які займаються цим бізнесом, безліч у Лондоні, але мені підходять лише ті, що працюють цілодобово. Найближчі з них знаходяться у Heathrow. Про процедуру та особливості я напишу окремо, а зараз про враження та відчуття.

Перший раз я опинився сам за кермом у одному з найзагруженіших районів - дорогах між Лондоном та Хітроу. Мене спасло те, що була субота і трафік був помірний. ТомТома у мене не було, але дорогу я знав - по цьому маршруту ми їздили с Юрчиком багато-разів :)
Пригнавши Opel Corsa в наше "українське селище" (як каже Руст :) британського типу (крім друзів-знайомих - 5 дорослих, 3 дітей - я зустрічав там ще декілька чоловік, що розмовляють українською), вирішив відпочити трохи та заспокоїтись.

Десь через годину прокинулось непероборне бажання проїхатись нічним містом. Ще 20 миль та півтори години рівень адреналіну зашкалював. Якось незвично було спостерігати такі знайомі місця з вікна авто - Kensington Gardens, Hyde Park, Victoria Station, Holland Park, Withe City, Hammersmith, Ealing Broadway та звичайно ж Hanger Lane roundabout :)

У неділю з самого ранку мої подорожі продовжились. Виїхав я десь відразу після семи (в 12 потрібно було повернути авто), і вже о 8-ї я стояв на пагорбі у Грінвіч парку і спосперігав як місто ще дрімає, оповите густим туманом.



Потім понесло мене на південний захід у бік Wimbledon та Richmond. Але я не доїхав, туди куди планував - закінчився заряд в iPaq і я залишився без TomTom'а. Іншими словами - без карти, без навіть натяку, у який бік їхати далі.

Петляючи вуличками я виїхав до моторевю М3, але промахнувся на рандебауті і понесло мене кудись на захід. Після годинної подорожі я опитився десь поблизу Річмонда чи Кінгстона. До Хітроу було зовсім недалеко. Я зупинився на відпочинок біля станції Hounslow Central - це вже майже Хітроу - 2 зупинки метро.

З горем пополам я прибув, щоб здати авто, на 20 хвилин пізінше. Що правда, мені ніхто нічого б не сказав, навіть якиби я запізнився на годину.

Ось так пройшов перший раз. Не зовсім комом, але могло бути й краще. Авто ціле, я - теж. І перше, що зробив, - придбав зарядку "2 в 1-му" для GPS приймача та iPaq.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.