Skip to main content

South-East: Southampton

Ця розповідь про один з найбільших та найважливіших міст на півдні Англії. Southampton (британці вимовляють як “Саус-емптeн” :)

І ось знову долоні приємно гріє тейк-авей з горячим шоколадом, спокійною рікою ллється мелодія “Runaway Train” команди Soul Asylum і потяг мчить, похитуючись на поворотах. Цього разу я вирішив трохи урізноманітнити свої подорожі й спочатку попрямував до містечка Brockenhurst, що знаходиться на захід від Southampton у самому центрі New Forest National Park. Насправді це не зовсім парк, скоріше заповідник завбільшки з Greater London.

Вийшовши на перон, я зрозумів, що опинився в самому що не на є британському селищі. Найняти байк (велосипед) не вдалося. У мене не було ніякого посвідчення особистості. Отож пройшовши пішки зо дві милі, а зрозумів свою помилку і вирішив повернутись у містечко і відчути смак британської провінції :)






Ось справжнісінький брід на центральній вулиці :)


А ось будинок для літніх людей. Дуже імпозантне місце, а на парковці самі Lexus'и та Mercedes'и :)


На прогулянку містечком я витратив близько 2 годин і потім попрямував до власне Southampton'у.

Місто, яке колись було фортецею й одним з південних форпостів Британської імперії, зараз є одним з важливих транспортних вузлів півдня. Але майже всюди в місті можна зустріти рештки муру, кам'яні ворота та інші згадки про славне минуле.










У ці дні тут проходила виставка човнів. Я на неї не пішов – часу було мало, а щоб її обійти потрібно було б витрати що найменше півдня.



Міський парк схожий на велику букву Z. Головна алея в 1 км завдовшким. Все інше як у звичайному парку: дитячі майданчики, фонтани та пам'ятники-меморіали загиблим. Не дивлячись на пообідню пору неділі, людей у парку було не багато, то ж я зміг трохи відпочити на лавочці. Потім познайомився з темношкірим хлопцем, який роздавав листівки місцевої церкви. Його ім'я я, на жаль, не запам'ятав. Ми з ним трохи поговорили “за життя”, про віру. Коли він дізнався, що я з України, поцікався, як звати святого John у нашій Біблії. Хто-небудь знає як? :)


На красному місті міська бібліотека.


Ось і все. Усі міста на півдні, які я хотів побачити, побачив. Звичайно – це лише мізерна частина. Є ще багато маленьких колоритних міст і містечок, в яких варто побувати. От наприклад: Dover, Chichester, Seaford, Winchester, Hall та ін. Але для таких подорожей краще використовувати автомобіль. Дороги тут просто чудові, це одна з небагатьох приємностей розвинутого капіталізму :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.