Skip to main content

South-East London: Greenwich (part 2)

Минулу суботу видався вільний вечір, тому я вирішив ще раз відвідати Greenwich. Було близько 6-тої, на набережній був справжній аншлаг. Почнемо з The Cutty Sark – це чайовий кліпер, або іншими словами швидке судно для перевезення чаю. Побудований у 1869 році, він залившився в одному екземплярі з кораблів цього типу.



Поряд на березі знаходяться Old Royal Naval College та University of Greeenwich. За архітектурним стилем схожі на Петербург, хоч я його бачив лише на картинках :)






Трохи далі розташовані Queen's House та National Maritime Museum. Перед ним стоїть справжнісінький Harrier.




Я вже давно помітив, що у британців є гарна звичка підходити до усього грунтовно. Наприклад, ось цей краєвид, який зачаровує своїм поєднанням сучасності та минулого. Всього лише 20-30 років тому з пагорба ви могли побачити лише потворні обриси доків, а зараз – прикраса столиці – Canary Wharf :)


А ось і The Royal Greenwich Observatory з самим що не на є нульовим мерідіаном (Prime Meridian).




Потім я пішов до North Greenwich станції Jubilee Line. По дорозі набрів на стайню трекових вантажівок.


Станція знаходиться біля найбільшої (за площею) критої будівлі в Британіі і напевно у Європі – виставкого комплексу The Millenium Dome. Щодо до станції метро, то це справжній підземний вокзал :)



Картинка з wikipedia.org


І ще одна моєї улюбленної CW :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.