Skip to main content

Driving Licence

Ф-у-ф... Здав! :)
Тепер я теж маю британські права. Вав! Аж не віриться. Для тих, хто цікавиться цифрами – це зайняло півроку та коштувало близько 1000 фунтів.

Тепер про сам екзамен. З самого ранку все пішло якось не так. інструктор сказав, що краще зустрітися раніше, щоб було більше часу на підготовку. Я запізнився майже на півгодини. Потім робив такі дурні помилки, що було соромно перед інструктором. Але П'єр, так звати інструктора, - молодець він мене заспокоював і запевняв, що я готовий.

Останні хвилини перед початком тесту я вже нічого не розумів, все було наче в тумані. А потім вийшов екзаменатор – білий сідий чоловік, як потім виявилось шотландець – і назвав моє призвіще. Далі все було просто: декілька теоретичних запитань, паркування в бей і 40 хвилин по дорогах Пінера (Pinner). Дякуючи П'єро, майже всі дороги були мені знайомі. Я зробив 6 незначних помилок (допускається 15), два з яких на перед останньому повороті до тест-центру в самому кінці тесту. Екзаменатор попросив мене припаркуватись, а я не знаю чому подумав, що потрібно повернути ліворуч. Потім я заглох і ще отримав хезітайшн фолт :) В очах шотляндця промайнуло чи то розчарування, чи то здивування, а я вже гадав, що провалив тест. Насправді нічого страшного не сталося. Я повністю контролював ситуацію і загрози іншим учасникам руху не створив.

Потім ми ще поїздили тротуарами (дорога до центру була перерита :)

П'єр щиро зрадів, так як для нього теж важливо, щоб його учні задавали. Крім того він дуже гарний інструктор. До цього він підготував двох моїх друзів – Рустама та Тараса. Про Рустама він завжди згадував і постійно передавав привіт :)

Ще декілька слів. Як я вже згадував, екзаменатор був шотландцем. Він говорив з сильним акцентом, до якого я звикав хвилин 10-20: наприклад, “тарн рейт” замість “тарн райт”.

По переду Pass Plus – спецкурс для новоспечених водіїв: водіння по моторвеях, при поганій погоді, вночі і т.п. Додатковий екзамен здавати не потрібно. Але після цього курсу я зможу отримати знижку при купівля страховки.

Лишилось лише знайти авто моєї мрії :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.