Skip to main content

West Englang: Bristol

Освоєння західної Англії я вирішив почати з Bristol. Пам'ятаєте з “Острова скарбів”: “В Бристоль, друзья, в Бристоль!”.

Подорож почалась з вокзалу Paddington, який розташований майже впритул до Hyde Park та Kensington Gardens. Відразу скажу, що вокзал мені не сподобався. Приїхав я туди чимось на зразок дизеля Фастів-Житомир. Потяг звичайно набагато зручніший та швидший, але суті це не міняє. Прибули на платформу, яка розташована на якихось задвірках і нам довелось йти через якісь смітники. Крім того, виявилось, що лише потяги на Heathrow на електричній тязі. Усі інші – дизельні. Уявіть критий вокзал, де чекають на відправлення десяток потягів і кожен з них димить як кочегарка. Такий смог, що зразу б'є в голову. Якщо ви буваєте в години пік на Шулявці в пасмурну погоду, коли холодне повітря притискає всі ці гази до землі, то ви мене зрозумієте.


Але це ще не все. Потяги виявились старими. Ні, вони дуже швидко нас домчали до місця призначення і крісла там досить зручні, але постійний запах десятиліть і вихлопні гази зробили цю подорож “незабутньою”. Що правда в тому напрямку курсують потяги Virgin Trains виробництва італійської компанії Pendolino.

За дасять хвилин від Бристоля знаходияться інше містечто – Bath. Те, що я побічив з вікна, мене вразило. Тому скоро, зовсім скоро я зможу розповісти про нього докладніше.

Ось нарешті і Бристоль. Старовинна будівля вокзалу закінчується музеєм. Буквально за рогом височіє церковна башта – це місцевий Red Cliff. Відразу біля нього протікає канал.





В міському парку, який знаходиться на пагорбі, на самій верхушці стоїть вежа. На жаль, в той час вони була зачинена, тому краєвидів з найвищої точки міста зроби не вдалось.


На північному боці парку розташований госпіталь, який легко можна спутати із замком :)


А неподалік знаходиться міський музей Бристоля.




В центрі міста на великій площі розташована ратуша, собор та пам'ятник Королеві Вікторії.









Є в Бристолі й своя “пізанська вежа”. Це колишній Temple. Головна башта відхилилась від горизонтального положення на 1.26 метра.


В той день була звичайна англійська погода: разів 10 пускався дощ, а в перервах виходило сонечко, тому деякі фотографії вийшли неяскравими.








Якось непомітно настала осінь.. :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.