Skip to main content

Буковель. Карпати. Україна

Цього разу подорож в Україну відрізнялась від усіх попередніх. По-перше, цього року я вирішив святкувати Різдво (католицьке) та Новий Рік у Англії, тому мусив повертатись у Лондон 24-го грудня - якраз напередодні Різдва.

По-друге, я запланував побувати на гірськолижному курорті - Буковель - й навчитись кататись на гірських лижах. Їхали ми веселою компанією: я, Коля, його дівчина Люда та їх друзі з Коліної роботи.


Виїхали з Вінниці об одинадцятій вечора у четвер, а вже о 10-тій ранку я стояв на вершині коло початку траси N 2 і ще не розумів, що мене чекає через декілька хвилин. Як я перший раз спускався схилом розповідати не буду, тому що самому страшно згадувати. Дякуючи Коліним порадам, я таки дістався до 5-го підйомника живий, але трохи пом'ятий. 5-та траса, на відміну від 2-гої, синя - тобто для початківців. Там я вдосконалював сває вміння не падати кожних два метри і вже на другий день зробив 13 або 14 спусків в порівнянні з 6-ма у перший день. І впав лише два рази, причому другий раз мене просто переїхали, по лижах звісно.



Чисте гірське повітря на висоті понад 1000 м над рівнем моря, ясний сонячний день, гарно засніжені Карпати, доглянуті траси та горяче вино у перерві між катаннями - що може бути краще за це?!


На третій день я вже самотужки виїхав на 8-му трасу і мало не пожалкував.. А потім була 14 (синя) траса. Я зробив там спусків 6-7, був збитий дівчам, яке вміє свистіти, але ще не вміє повертати. Далі 15-та: Ого!!! І потім 1-ша та 2-га. Цього разу все обійшлося гладко. І наостанок разів 5-6 по 5-тій.




У таких подорожах велике значення має компанія, з якою ти їдеш. Хлопці катаються вже давно і просто фанати. Мені до них ще далеко. Навіть Люда, для якої це була 3-тя поїздка, вже пристойно катається на рівні з іншими.

Усе, що поза межами катання, то окремий фан, але це вже не для друку :))

Comments

Rustam Sydykov said…
Женя,

Осваиваешь отдых богатой буржуазии? :)

Руст
daru said…
Женька, а что ж ты-то без девушки приехал, чтобы уж действительно было что скрывать? ;)
Yevhen said…
to Rust
Осваиваю. Да еще как. Уже устал.. За два месяца побывал в Украине, 2 раза во Франции и вот еще собираюсь в Австрию.
Yevhen said…
to daru
Это ж спортивный отдых, не каждой девушке по душе. Кроме того я то ехал первый раз.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.