Skip to main content

Cobham

Я вже якось розповідав про сусіднє село - Кобхем (Cobham). Як виявилось між нами існують тісні асоціативні зв'язки: там знаходиться тренувальна база ФК Челсі (FC Chelsea training ground) та найближчий до мене офіційний дилер BMW - Cobham Cooper BMW. Власне, сьогодні це підтвердилось зайвий раз: я завіз своє авто на МОТ, щось на зразок щорічного техогляду. В принципі його можна пройти в будь-якому пакистанському гаражі за рогом. Але так як я планую продавати авто, то "родослівні" записи не будуть зайвими.

Можливо, або навіть напевно, техогляд в сервісному центрі мені обійдеться дорожче. Не дивлячись на фіксовану ціну, встановлену MOT (Ministry Of Transport), він може коштувати від 35 до 51 фунтів. Звичайно порівнювати фірмовий сервісний центр та звичайний гараж недоречно. Різниця між ними приблизно така ж як між автобусом Козятин - Муховата та авіарейсом Брітіш Аєрвейз (British Airways) Бориспіль - Хітроу.

Залишив ключі на ресепшині, я був люб'язно "підкинутий" до найближчої залізничної станції. Дивно, що BMW використовує у якості шатла мінібас
Mercedes. По дорозі до станції я мав змогу розгледіти містечко, яке раніше пролітав лише вночі під "Gangsta's Paradise" Coolio. Також ми зустріли електромобіль молочника (нагадаю це було о 7:45). Я декілька разів бачив подібні машинки й у Волтоні (Walton-on-Thames).

Кобхем справив сильне враження. Я ще раз відчув, що не помилився з місцем. Я люблю такі маленькі містечка з молочником, зеленими живими парканами, дбайливо збереженими будиночками, будинками та маєтками минулого або ще й позаминулого сторіччя... Я люблю Суррей (або Саррей)!

А потім я стояв на платформі, серед охайних чорно-робочих лондонського Сіті. На платформі, яка мабуть не змінилася за останні 100 років. Нічого, якщо не враховувати електронного табло, не нагадувало про те, що на вулиці 21-ше сторіччя. Вслухайтесь у назву станції Cobham & Stoke d'Abernon :)

Потім із ранкового туману виповз потяг, який за 35 хвилин (о диво!) домчав мене до Вотерлу (Waterloo), у саме серце британської столиці.

Сівши у потяг, я замість того щоб зануритись у хитросплетення ORM (object-relational mapping) в Java Persistence with Hibernate, дивився у вікно.

Ось такий видався ранок...

Comments

daru said…
Ух ти! А чого це ти вирішив продавати машинерію? :)
Yevhen said…
Хочеться таку саму але нову.
daru said…
А ця що, вже погано їде? ;)

Ну ти й буржуй! :) Ти Тамілі написав своє питання про візу?
Yevhen said…
to daru
Їздить добре і продавати не хочеться. До того ж я ще остаточно не вирішив. Але зараз авто ще тримає ціну, а через рік-два його можна буде продата майже задарма.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.