Я вже якось розповідав про сусіднє село - Кобхем (Cobham). Як виявилось між нами існують тісні асоціативні зв'язки: там знаходиться тренувальна база ФК Челсі (FC Chelsea training ground) та найближчий до мене офіційний дилер BMW - Cobham Cooper BMW. Власне, сьогодні це підтвердилось зайвий раз: я завіз своє авто на МОТ, щось на зразок щорічного техогляду. В принципі його можна пройти в будь-якому пакистанському гаражі за рогом. Але так як я планую продавати авто, то "родослівні" записи не будуть зайвими.
Можливо, або навіть напевно, техогляд в сервісному центрі мені обійдеться дорожче. Не дивлячись на фіксовану ціну, встановлену MOT (Ministry Of Transport), він може коштувати від 35 до 51 фунтів. Звичайно порівнювати фірмовий сервісний центр та звичайний гараж недоречно. Різниця між ними приблизно така ж як між автобусом Козятин - Муховата та авіарейсом Брітіш Аєрвейз (British Airways) Бориспіль - Хітроу.
Залишив ключі на ресепшині, я був люб'язно "підкинутий" до найближчої залізничної станції. Дивно, що BMW використовує у якості шатла мінібас
Mercedes. По дорозі до станції я мав змогу розгледіти містечко, яке раніше пролітав лише вночі під "Gangsta's Paradise" Coolio. Також ми зустріли електромобіль молочника (нагадаю це було о 7:45). Я декілька разів бачив подібні машинки й у Волтоні (Walton-on-Thames).
Кобхем справив сильне враження. Я ще раз відчув, що не помилився з місцем. Я люблю такі маленькі містечка з молочником, зеленими живими парканами, дбайливо збереженими будиночками, будинками та маєтками минулого або ще й позаминулого сторіччя... Я люблю Суррей (або Саррей)!
А потім я стояв на платформі, серед охайних чорно-робочих лондонського Сіті. На платформі, яка мабуть не змінилася за останні 100 років. Нічого, якщо не враховувати електронного табло, не нагадувало про те, що на вулиці 21-ше сторіччя. Вслухайтесь у назву станції Cobham & Stoke d'Abernon :)
Потім із ранкового туману виповз потяг, який за 35 хвилин (о диво!) домчав мене до Вотерлу (Waterloo), у саме серце британської столиці.
Сівши у потяг, я замість того щоб зануритись у хитросплетення ORM (object-relational mapping) в Java Persistence with Hibernate, дивився у вікно.
Ось такий видався ранок...
Можливо, або навіть напевно, техогляд в сервісному центрі мені обійдеться дорожче. Не дивлячись на фіксовану ціну, встановлену MOT (Ministry Of Transport), він може коштувати від 35 до 51 фунтів. Звичайно порівнювати фірмовий сервісний центр та звичайний гараж недоречно. Різниця між ними приблизно така ж як між автобусом Козятин - Муховата та авіарейсом Брітіш Аєрвейз (British Airways) Бориспіль - Хітроу.
Залишив ключі на ресепшині, я був люб'язно "підкинутий" до найближчої залізничної станції. Дивно, що BMW використовує у якості шатла мінібас
Mercedes. По дорозі до станції я мав змогу розгледіти містечко, яке раніше пролітав лише вночі під "Gangsta's Paradise" Coolio. Також ми зустріли електромобіль молочника (нагадаю це було о 7:45). Я декілька разів бачив подібні машинки й у Волтоні (Walton-on-Thames).
Кобхем справив сильне враження. Я ще раз відчув, що не помилився з місцем. Я люблю такі маленькі містечка з молочником, зеленими живими парканами, дбайливо збереженими будиночками, будинками та маєтками минулого або ще й позаминулого сторіччя... Я люблю Суррей (або Саррей)!
А потім я стояв на платформі, серед охайних чорно-робочих лондонського Сіті. На платформі, яка мабуть не змінилася за останні 100 років. Нічого, якщо не враховувати електронного табло, не нагадувало про те, що на вулиці 21-ше сторіччя. Вслухайтесь у назву станції Cobham & Stoke d'Abernon :)
Потім із ранкового туману виповз потяг, який за 35 хвилин (о диво!) домчав мене до Вотерлу (Waterloo), у саме серце британської столиці.
Сівши у потяг, я замість того щоб зануритись у хитросплетення ORM (object-relational mapping) в Java Persistence with Hibernate, дивився у вікно.
Ось такий видався ранок...
Comments
Ну ти й буржуй! :) Ти Тамілі написав своє питання про візу?
Їздить добре і продавати не хочеться. До того ж я ще остаточно не вирішив. Але зараз авто ще тримає ціну, а через рік-два його можна буде продата майже задарма.