Skip to main content

Фільмоскоп

St. Trinian's 2
Продовження неочікувано вдалої першої частини. Хоча фільм про школярок, головними там були звичайно дорослі актори: Колін Ферт, Реперт Еверет та доктор Ху усіх часів та народів - Девід Теннант. Особливо "зажигала" парочка Ферт - Еверет. Також там дісталося і піратам карибського моря, таким улюблений таємним масонським сектам та флеш-мобу T-Mobile на Liverpool Street Station.

Оцінка: Ок (4)




Sherlock Holmes
Так вже вийшло, що нового Холмса Гая Річі (Guy Ritchie) я подивився буквально через декілька днів після Аватару, й моя психіка ще не встигла отямитися. Не дивлячись на це, фільм сподобався. До перших картин Гая вона не дотягує й практично не має нічого спільного з літературним першоджерелом, але поставлено й зіграно добротно. Роберт Дауні Молодший мені подобається все більше й більше. А Джуд Лоу у ролі доктора Ватсона - це взагалі блиск. Загалом складалося враження, що все це я вже десь бачив. Й точно бачив - у Докторі Хаузі! :) Аналогія Хауз - Холмс, Ватсон - Вільсон так й напрошується.

Оцінка: Ок (4)



Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.