Skip to main content

"Моя прелесть" приїхала!

Збулася ще одна (чергова) мрія ідіота: приїхала "my precious" (© Gollum)!



Якось так склалося, що з самого дитинства люблю яблука. Їм їх кілограмами. Після 5 річного користування телефонами Nokia (6600 у мене є ще й досі), придбав iPhone. Відтоді життя моє змінилося безповоротно. Нічого зручнішого й функціональнішого я ще не бачив. До того ж його дуже приємно тримати у руках. Я навмисне не купую ніяких чехлів чи плівок, що б відчувати телефон таким, яким його створив Apple. Він декілька разів падав, останній - сьогодні вранці на парковці.

А ось тепер настала черга й "яблучного" ноутбука. Позавчора приїхав MacBook Pro 13-inch.


Свій перший ноут (Samsung P-40) я купив 5.5 років тому. До речі я зараз працюю на компанію Samsung за дивним збігом обставин. Останній ноут, яким я цілком задоволений, - Thinkpad T43 - слугував мені вірою й правдою більше 4-х років.


Чому саме сріблястий MacBook Pro а не найновіший чорненький Thinkpad? Важко пояснити. Просто раз потримавши його у руках відразу хочеться й собі такого самого. Там було й з BMW, з Лондоном й багатьма іншими речами в моєму житті :)


Компанія Apple - унікальна в багатьох відношеннях. До літа 2007 року вона ніколи не випускала та не продавала мобільних телефонів, а зараз Apple один з найбільших виробників. Вони продали більше 20 млн. телефонів. І це за якихось 2 роки!


Але головне не у прибутках, навіть не у самій продукції, яку вони продають. Головне у підходах та ставленні до потенційних клієнтів. Якось увечері я зайшов у головний "яблучний" магазин на Рідженс Стріт. Він не схожий на жоден інший магазин електроніки.


Він працює до пізнього вечора, там безкоштовний інтернет, й найголовніше - там не тільки можна спробувати усе, що компанія продає, а просто прийти й користуватися стільки скільки тобі хочеться. Цим вони "заманюють" людей. Там повно молоді, презентабельних бізнесменів, представників шоу-бізнесу та мас-медіа. Що їх об'єднує? Все просто. Штучки від Apple одночасно дають відчуття унікальності й ексклюзивності з одного боку, а з боку - причетність до величезної когорти прихильників, таких же одержимих й напівбожевільних :)

Comments

Unknown said…
О, такий самий магазин є в Нью ЙОрку. Біля Централ Парку. А ще там проводять різні компьютерні вокшопи. Магазин повністю знаходиться під землею, а зверху стоїть лише склянний куб з яблуками, в який треба заходити і спускатися сходами або ліфтом.
daru said…
О! Ти змінив роботу! Буду тебе тепер розпитувати що і як! :)
Yevhen said…
Так, змінив. Розпитуй.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.