Skip to main content

Direct Gov

Вже більше 4 років минуло з того часу як я перебрався на острів. За такий великий проміжок часу я все ще не до кінця асимілювався.

Є багато речей, який я не розумію й не сприймаю, й багато таких які мені відверто не подобаються. Але, безперечно, багато й такого, до чого звикає відразу й назавжди. Серед такий позитивних проявів є максимальне відсторонення або само усунення уряду від повсякденного життя. Ні разу за ці 4 роки я не стояв в черзі до якоїсь державної установи. Поліція й банк, це скоріше за все усі місця куди вам потрібно буде з'явитися особисто. Усі інші питання можна вирішити по телефону, e-mail або on-line. Це стосується абсолютно усього: реєстрація компанії, податки, комунальні платежі.

Звичайно час від часу виникають різного роду питання. Наприклад, яка процедура придбання автомобіля або отримання посвідчення водія. Є багато джерел, де ви можете знайти відповідь на конкретне запитання. Але є одне місце з якого завжди варто починати: Directgov. Це сайт уряду Британії. "Уся інформація про громадські послуги в одному місці" - саме так переводиться його гасло.

Тут можна знайти вичерпну інформацію про будь-які аспекти відносин між державою та громадянам. Або принаймні знайти посилання на інше офіційне джерело, наприклад податкову службу. Як на мене, то ідея суперова. Більше того, вона реально працює.

Створити щось подібне для України - це ще одна моя ідея фікс.

Comments

daru said…
є-гавернмент в Україні? Тричі хаха. Забий одразу, викинь з голови. Такого не може бути, тому що такого не може бути тут ніколи.
Yevhen said…
Не є-гавермент, а онлайн довідник, де забрана корисна інформація. Просто в нормальний країнах держава сама це робить, щоб її менше турбували.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.