Skip to main content

Дороги Європи

Минулого року вдалося проїхати чимало країн й побачити трохи світу. Все почалося з Іспанія, потім декілька разів була Франція, вперше Італія, Австрія та Хорватія.

Усі ці країни входять до Євросоюзу, крім Хорватії, й багато в чому схожі. Але й багато в чому різняться. Для мене, як автомобіліста, різниця в дорогах видалась разючою.

Франція поряд з Німеччиною одна з найбільших європейських країн. Дороги там гарної якості, але мережа недостатньо розвинута. Головні магістралі платні й мають здебільшого лише дві смуги в кожному напрямку. Покриття непогане, але не таке добре як у тій же Німеччині.

Два напрямки, як правило, розділяє високий брусвер, що дуже допомагає вночі: зустрічні автівки не сліплять, як це буває на британських дорогах. Осьова, що відділяє крайню смугу від обочини уривчаста й слугує для регулювання дистанції. Також багато вказівних знаків. Коли переїжджаєш із Франції до Італії, це відразу кидається у вічі.

В Італії дороги й тунелі старіші. Тому на них не дуже затишно, видається що замало місця. Як правило дороги більше завантаженні ніж у інших країнах. Хоча можливо це мені тільки так здалося. Як уже згадував, дорожніх знаків мало й проїхати поворот чи з'їзд дуже легко. До того ж усі з'їзди та виїзди на магістралі дуже круті й вузькі. Загалом почуваєшся не дуже комфортно.

Далі Словенія. Тут все просто, вночі на дорогах страшно.

Про дороги Іспанія я вже писав: нові, сучасні але майже усі платні.

Австрія - ганьба! Мало того, що майже усі дороги, особливо на під'їздах до Відню, ремонтувалися так ще й покриття просто жахливе. Стара-престара бетонка, по якій їхати 60 км/год дуже некомфортно. Особливо це відчувається не спортивній підвісці.

Хорватія, з іншого боку, - просто фантастика! Не перестаю дивуватися як їм вдалося збудувати такі чудові дороги. Насправді їх там аж цілих дві :)

Німеччина. Тут все зрозуміло. Нація, яка будує найкращі у світі машини, просто не має права їздити по поганих дорогах. Автобани, особливо на півночі, у Баварії, теж відносно старі. Здивували ділянки без обмеження швидкості. Здебільшого вони нічим не відрізняються від британських доріг класу А: дві смуги у кожному напрямку. Відчуття реальності на швидкості 200 км/год розчиняється у адреналіні.

Як добре після довгої подорожі знову опинитися на (вже) рідних британських дорогах. Вони таки найкращі. Візьму на себе сміливість заявити, що навіть кращі ніж у Німеччині. Тут інша біда - машин ну дуже багато.

Comments

Unknown said…
Мы в марте прошлого года ездили в Австрии по отличной трассе из Вены на Запад, в Альпы...
Yevhen said…
Можливо то я так невдало попав. Але різниця між хорватськими та австрійськими дорогами була разюча.

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.