Skip to main content

Капіталізм на практиці

Майже два тижні тому замовив Sim Card для iPad на сайті O2 - одного з найбільших мобільних операторів на острові. Пройшло 5 робочих днів, а від них ні слуху не духу.

Пішов на сайт іншого оператору - 3 (Three) - й замовив таку саму сімку. До речі, у них дешевше - £7.5 за 1G (у O2 - £10). Так от, через два дні сімка від 3-й приїхала й я вже декілька днів нею користуюся.

А ж ось вчора (нарешті!) приїхала сімка від O2. Який можна зробити висновок з цієї історії? Я був ладен платити на 30% більше, тому що колись у мене був контракт від O2, але компанія виявилася настільки неповороткою, що до них я більше ніколи не піду й інших буду відмовляти з ними зв'язуватися.

Comments

Rustam Sydykov said…
Женя,

А как у тебя покрытие/скорость у "3"? Я с ними не хотел связываться из-за плохого покрытия (в спальне связи вообще нет) и низкой скорости (каналы перегружены). Погоняй speedtest пару дней и приведи результаты, пожалуйста.

Руст.
Rustam Sydykov said…
Zhenya,

Ya tut glavnoe propustil: ty iPad sebe kupil!?

Rust.
Yevhen said…
Швидкість чудова! У них напевно найкраща 3G мережа.
Rustam Sydykov said…
Zhenya,

Tak ty sebe iPad kupil?

Rust.
Yevhen said…
Купив, купив :)
Dmitry said…
Я немного попридераюсь к твоей арифметике :) Ты заплатил не на 25% больше. Это ты сейчас платишь на 25 процентов меньше от стоимости О2. А от стоимости Three ты платил бы на 33% больше
Yevhen said…
Діма, ти рахуєш як отпиміст, а я як песиміст :)
Dmitry said…
Не, тут оптимизм не причем, просто математика. Сейчас ты платишь 7.5 и если ты сравниваешь с текущей ценой, то это будет 2.5/7.5 = 0.33(3).

А если сравниваешь с ценой О2, то это было бы 25 процентов, но тогда нужно говорить что ты сейчас платишь на 25% меньше чем мог бы платить :)

Но это все придирки
Rustam Sydykov said…
Zhenya,

A chego noviy iPad ne dozhdalsya?

Rust.
Yevhen said…
Так невідомо коли він буде. Я чекав, що його презентують у січні а вже середина лютого, й до цих пір про iPad 2 ні слуху ні духу. Більше чекати вже не було сил :)

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.