Skip to main content

Фільмоскоп: Заплутана історія (Tangled)

Ще з дитинства люблю дивитися мультики: "Качині історії", "Чіп і Дейл" та інші діснеївські мультсеріали. А потім з'явилися повнометражні мульти від Pixar та Dreamworks й "процес пішов". Лише за остині півроку я подивився як мінімум 4 нових мульта в 3D: Іграшкова історія 3 (Toy Story 3), Megaming, Despeakable me та Shrek Forever After. І ось тепер Tangled.

Про цей мультик я багато чув. За стародавньою традицією в Україні він йшов ще до Нового року, а у нас його почали показувати лише тиждень тому.

Якщо у 2 словах, то це найкращий мульт студії Діснея із усіх які мені довелось подивитися. За стилем чимось нагадує Шреків, але тут майже не має стьобу та пародій. Сюжет досить близький до літературного оригіналу. Але те як все це зроблемо, намальовано й озвучено - це просто блиск!

А тепер про деталі. Озвучували фільм відомі актори але не мега-супер-пупер зірки, тому я майже нікого не вгадав. Персонаж мачухи (Mother Gothel) явно "змахує" на Шер - сексапільна брюнетка з азіатськими рисами, чарівний кінь-пес Maximus, алко-купідон та інші персонажі гармонійно доповнють дійство.

Ще одим момент. Палац, де живуть король та королева, розташований на вершині острова. Здається що я знаю це місце :) Й напевно вже пришов час його відвідати.

Рецензія Екслера.

Оцінка: Супер! (5+)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.