Skip to main content

London: Kensington, Westminster

Усі мабуть пам’ятають серіал про Пригоди Шерлока Холмса та доктора Ватсона, знятий у кінці вісімдесятих років? Мені він дуже подобається так само як і твори Конан Дойля. Саме такими я уявляв видатного сищика та його супутника. До того ж, знаходячись тут, у Лондоні, розумієш як важко було творцям серіалу відтворити на екрані Вікторіанську Англію кінця позаминулого століття. І чи не з цього серіалу в мою підсвідомість закралось бажання побачити це місто, пройтися його затишними вулицями та спробувати відчути його дух? :)

Про сам фільм і про його головних героїв я обов'язково колись напишу окремо. Тоді, коли нарешті вдасться відвідати музей на Baker Street, 221b.

Позаминулої суботи, подивившись чергову серію про Шерлока Холмса та доктора Ватсона, відчув нестерпну потребу прогулятись вулицями старого Лондона. Як добре, що для цього потрібно лише прокататись на метро хвилин 20 :)

Хоч вже було близько 5-тої години, в мене ще було достатньо часу. Почав я з South Kensington. Мене давно хвилювала скульптура, що прикрашає фасад музея Альберта та Вікторії. Спершу мені здалося, що це мініатюрна Статуя Свободи (The Statue of Liberty), що була подарована США Францією у 1985 р. Я помилявся, хоча деяка схожість все таки є.


Потім я наштовхнувся на собор Holy Trinity Brompton, за яким сховався чудовий шматок старовинного Лондону – стара церква з церковнив садом, в якому розважалось двоє янголят :)



Поблукавши трохи елітними вуличками, я вийшов до ЦУЛ (Центральний універмаг Лондону) – Harrods :)


Вийшовши до Hyde Park Corner, я попрямував до Buckingham Palace. Але не найкоротшою дорогою, а в обхід. Спокій та безпеку ЇЇ Величності забезпечує ціла армія охоронців й колючий дріт на паркані саду.



Потім я вийшов до будинку New Scotland Yard (пам'ятаєте Лейстреда – Борундукова? :)


А ось ця скульптура прикрашає фасад будинку навпроти, в якому знаходиться вхід на станцію St. James’s Park.


Через декілька хвилин я побачив собор Св. Петра (The Collegiate Church of St. Peter ), який більш відомий як Westminster Abbey.




І звичайно ж Парламент – колиска демократії :)





А ось пам'ятник Річарду “Левове Серце”


Що після цього можна додати? Приїжджайте і побачите все це на власні очі!

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.