Skip to main content

South-East: Eastbourne

Місто розташоване на схід від Brighton. Подорож почалась як звичайно: на перекладних до London Victoria, невелика черга біля квиткового автомату. Поспіхом куплена пляшка газованої води. І поїхали! :)

Перша частина шляху вже знайома – на південь повз Gatwick Airport.

А потім вліво на Eastbourne. На відміну від експресу до Brighton, який зупиняється лише тричі й то у межах Лондона, потяг до Eastbourne робить 9 чи 10 зупинок, відповідно 20 додаткових миль обертається додатковими 40 хвилинами подорожі.

Деякий час ми їхали уздовж узбережжя, з іншого боку скель, відомих як Seven Sisters. На одному із схилів я побачив дивну картину – зображення людини в прямокутнику гігантських розмірів.

Нарешті ми доїхали. Нас зустрів чистий та просторий як для провінційного містечка вокзал.

В першу чергу я пішов на пошуки туалету, який виявися платним. Про туалети треба сказати окремо. Британія – країна для туристів у прямому розумінні цього слова. Важко уявити як за такого клімату та географічного розташування ця країна змогла стати Меккою для туристів з усього світу. І не тільки Лондон. Спробуйте побувати у Оксфорді, наприклад, або в тому ж Брайтоні. Так от часто, але не завжди, на вказівниках для туристів пишуть де знаходяться туалети. У Eastbourne туалети вказано на усіх вказівниках, які мені довелось побачити :)
Я, навчений життям, знайшов абсолютно безкоштовний туалет з гарним краєвидом на парк, в 5 хвилинах від вокзалу :)

На одній з вітрин зустрів знайоме обличчя :)

Гуляючи вулицями міста я випадково вийшов на поле для гольфу :)

Вразила велика кількість квітів, вони скрізь: на клумбах, на стовпах, на підвіконнях та навіть на бордюрах :)

Огляд місцевих краєвидів не був моєю головною метою цього разу. Місто безперечно заслуговує на більш детальне вивчення. Вочевидь воно не таке популярне серед туристів, але від цього лише у виграші. Приємне сонячно-світле приморське містечко.

У ці дні над акваторією Eastbourne відбувалось міжнародне авіашоу – Airbourne 2006. Я встиг зробити лише декілька кадрів, а потім вирішив записати відео (мая камера дозволяє це робити). Та так захопився, що вже через 40 хвилин місце на карточці закінчилось.. Відео вийшло не дуже, але загальну атмосферу передає :) Я намагатимусь його теж викласти на суд громадськості в найближчому майбутньому.

Шоу зібрало близько 20 тисяч чоловік. Це був останній день і тому ще під'їжджаючи до міста пасажирів попередили, що увечері потяги будуть переповненні.

Тому я вирішив залишити це чудове місто трохи раніше. І вже о 4-тій годині сидів у затишному кріслі потягу до London Victoria. Зворотня подорож пролетіла непомітно: нові яскраві вражень, краєвиди за вікном,гарний настрій та милозвучні голоси Ірини Білик та Ані Лорак :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.