Skip to main content

Про Лєбєдєва, "Ководство" та інше

Уже близько 16 років моє життя нерозривно пов'язане з високими технологіями. Стрімкий розвиток ІТ кінця минулого століття безповоротно змінив життя мільонів якщо не мільярдів людей в усьому світі. Багато з тих, хто стояв у витоків цього руху, назавжди вписав своє ім'я в історію ІТ. Серед них один із "батьків" Google - Сергій Брін, творець системи он-лайн розрахунків та колишній киянин - Сергій Левчін та багато інших. Почесне місце серед новітніх героїв займає один з розбудовників RuNet - Артємій Лєбєдєв.

Один мій товариш (Дімич, привіт! :) деякий час пропрацював у київській студіі Лєбєдєва і особисто знайомий з Тьомою. Ніякий преференцій мені це, звичайно, не дає, та й не про це зараз мова :)

Не знаю, що мене спонукало почати так пафосно, наче виспут на 27 з'їзді КПРС або принаймні на партійних зборах Мурило-Курилівецького машзаводу. А все почалося зі статті в "Ководстві". Там в якості ілюстрації представлена карта лондонського метрополітену за 1908 р.! Навіть через 100 років, наприклад, Київ не може похвалитись такою розгалуженною мережею метро.

Одна з наступних статтей теж містить схему лондонського метро, але вже сучасну, за 2003 р. Люди кажуть, що цей дизайн навіть виграв якусь нагороду.

Я взагалі полюбляю перечитувати деякі розділи "Ководства". Дизайн - це не моя парафія, просто цікаво.

Також рекомендую розділ про подорожі.

До речі, Артємій часто буває в Києві й в багатьох статтях "Ководства" зустрічаються українські слова або навіть цілі вислови :)

Оце і все. Кому цікаво, хто стояв біля витоків RuNet та уособлює понаття Дизайн (http://www.design.ru), принаймні у російськомовному сегменті інтернету, - раджу! :)

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.