Skip to main content

Вихідні на колесах 2

Вже закінчується 2-й тиждень, як я останій раз сидів за кермом. Тому стриматись було неможливо, тим більше компанія Alamo пронувала буже привабливі умови: 52 фунти за 3 дні, тоді як я заплатив перший раз 39 за один день.

Поредньо зробивши "резервацію" на сайті, у пятницю після роботи поіхав у Хітроу за авто. Тиждень видався важкий (нас було лише 2 заміть 5-ти), до того ж я вже горів нетерпінням проїхатись, що менеджер "впарив" мені додаткову страховку. Я зрозумів це лише вдома, коли переглянув документи.

В суботу зранку в повній готовності: навігаційне причандалля, список "To Do" чи то пак "To Visit", я попрямував у Річмонд. Пару разів промахнувшись на поворотах, я таки змінив "ярди" на "метри" та "милі" на "кілометри" в налаштуваннях TomTom'а:)


В цей день погода була не дуже, взагалі обіцяли дощ. Але дощу не було, а після обіду навіть вийшло сонечко.

Поблукавши парком, випивши горячого шоколаду та подивившись як англійські аристократи одягають/знімають звичайнісінькі гумові чоботи, сидячи на задніх сидіннях своїх мерседесів/рендж-роверів, я подався до Weybridge. Що вам сказати? Річка, яхти, будиночки, вузенькі вулиці, чемні та законослухняні водії. Ляпота! І всього лише в 25-30 хвилинах на потязі від центра Лондона.


Потім я поїхав до Virginia Water, це ще одне непогане для життя місце. Воно знаходиться якраз біля М25 - кільцевого моторвею навколо столиці. Там знаходиться парк та велике озеро з невеличким, метрів 5-7 заввишки, водоспадом. Це селище популярне серед небідних британців. Люди кажуть, що десь там мешкають колишні партнери по "деребану" народної власності, а зараз респектабельні британці: власник "Челсі" Р. Абрамович та політ-беженець - Б. Березовський. А також сер Елтон Джон та інші. Не буду кривити душею, залюбки оселився б десь там посусідству :)

А тепед повернемось від напівкримінальної "аристократії" до справжньої. У семи милях на північ знаходиться заміська резиденція ЇЇ величності і одне з найвідомих та популярних серед туристів історичних надбань Британії - Windsor Castle. Приїхав я туди запізно, замок зачиняється для відвідувачів о 16-тій. Тому я просто пройшовся містом і зробив декілька знімків. В один з наступних вихідних обовязково поїду туди знову.





На цьому суботні пригоди закінчились, якщо не рахувати марш-кидок (8-10 км) навколо озера в Virginia Water.




У неділю зранку: спортзал, сніданок на скору руку. І вже знову попереду дорога, Corsa мчить мене моторвеєм М4 на захід в місто Bath. Відстань 110 миль (177 км), тривалість 2 години 10 хвилин. ТомТом помилився на 20 хвилин, так як в деяких місцях я так захоплювався, що стрілка спидометра перевалювала за 90 миль на годину.

Через годину мчання мотовреєм у мене вже почали нити ноги і руки, тому я вирішив зупинитись і трошки розімятись. Який-небудь парк підійшов би просто ідеально. Саме такий парк трапився за виїзжом з моторвею, за 14 км до міста. Ось так зовсім випадково я потрипив у Dyrham Park :)

Про це та інше незабаром.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.