Збулася ще одна (чергова) мрія ідіота: приїхала "my precious" (© Gollum)!
Якось так склалося, що з самого дитинства люблю яблука. Їм їх кілограмами. Після 5 річного користування телефонами Nokia (6600 у мене є ще й досі), придбав iPhone. Відтоді життя моє змінилося безповоротно. Нічого зручнішого й функціональнішого я ще не бачив. До того ж його дуже приємно тримати у руках. Я навмисне не купую ніяких чехлів чи плівок, що б відчувати телефон таким, яким його створив Apple. Він декілька разів падав, останній - сьогодні вранці на парковці.
А ось тепер настала черга й "яблучного" ноутбука. Позавчора приїхав MacBook Pro 13-inch.
Свій перший ноут (Samsung P-40) я купив 5.5 років тому. До речі я зараз працюю на компанію Samsung за дивним збігом обставин. Останній ноут, яким я цілком задоволений, - Thinkpad T43 - слугував мені вірою й правдою більше 4-х років.
Чому саме сріблястий MacBook Pro а не найновіший чорненький Thinkpad? Важко пояснити. Просто раз потримавши його у руках відразу хочеться й собі такого самого. Там було й з BMW, з Лондоном й багатьма іншими речами в моєму житті :)
Компанія Apple - унікальна в багатьох відношеннях. До літа 2007 року вона ніколи не випускала та не продавала мобільних телефонів, а зараз Apple один з найбільших виробників. Вони продали більше 20 млн. телефонів. І це за якихось 2 роки!
Але головне не у прибутках, навіть не у самій продукції, яку вони продають. Головне у підходах та ставленні до потенційних клієнтів. Якось увечері я зайшов у головний "яблучний" магазин на Рідженс Стріт. Він не схожий на жоден інший магазин електроніки.
Він працює до пізнього вечора, там безкоштовний інтернет, й найголовніше - там не тільки можна спробувати усе, що компанія продає, а просто прийти й користуватися стільки скільки тобі хочеться. Цим вони "заманюють" людей. Там повно молоді, презентабельних бізнесменів, представників шоу-бізнесу та мас-медіа. Що їх об'єднує? Все просто. Штучки від Apple одночасно дають відчуття унікальності й ексклюзивності з одного боку, а з боку - причетність до величезної когорти прихильників, таких же одержимих й напівбожевільних :)
Якось так склалося, що з самого дитинства люблю яблука. Їм їх кілограмами. Після 5 річного користування телефонами Nokia (6600 у мене є ще й досі), придбав iPhone. Відтоді життя моє змінилося безповоротно. Нічого зручнішого й функціональнішого я ще не бачив. До того ж його дуже приємно тримати у руках. Я навмисне не купую ніяких чехлів чи плівок, що б відчувати телефон таким, яким його створив Apple. Він декілька разів падав, останній - сьогодні вранці на парковці.
А ось тепер настала черга й "яблучного" ноутбука. Позавчора приїхав MacBook Pro 13-inch.
Свій перший ноут (Samsung P-40) я купив 5.5 років тому. До речі я зараз працюю на компанію Samsung за дивним збігом обставин. Останній ноут, яким я цілком задоволений, - Thinkpad T43 - слугував мені вірою й правдою більше 4-х років.
Чому саме сріблястий MacBook Pro а не найновіший чорненький Thinkpad? Важко пояснити. Просто раз потримавши його у руках відразу хочеться й собі такого самого. Там було й з BMW, з Лондоном й багатьма іншими речами в моєму житті :)
Компанія Apple - унікальна в багатьох відношеннях. До літа 2007 року вона ніколи не випускала та не продавала мобільних телефонів, а зараз Apple один з найбільших виробників. Вони продали більше 20 млн. телефонів. І це за якихось 2 роки!
Але головне не у прибутках, навіть не у самій продукції, яку вони продають. Головне у підходах та ставленні до потенційних клієнтів. Якось увечері я зайшов у головний "яблучний" магазин на Рідженс Стріт. Він не схожий на жоден інший магазин електроніки.
Він працює до пізнього вечора, там безкоштовний інтернет, й найголовніше - там не тільки можна спробувати усе, що компанія продає, а просто прийти й користуватися стільки скільки тобі хочеться. Цим вони "заманюють" людей. Там повно молоді, презентабельних бізнесменів, представників шоу-бізнесу та мас-медіа. Що їх об'єднує? Все просто. Штучки від Apple одночасно дають відчуття унікальності й ексклюзивності з одного боку, а з боку - причетність до величезної когорти прихильників, таких же одержимих й напівбожевільних :)
Comments