Skip to main content

Як? та Навіщо?

Перед тим як почати розповідь про супер-мега подорож, потрібно пояснити чого мене понесло на ті галери в прямому та переносному сенсі.

Подорож на південь Франції планував давно й весь час відкладав. Що до яхтингу в Хорватії, то були домовленості з товаришем на жовтень. Але потім плани змінилися, все перемішалося й довелося сумістити ці дві події. План був такий: галопом на південь Франції через Діжон та Ліон до Монпельє, потім Марсель (скуштувати буйабес обов'язково!), Канни, Ніцца, Монако. Далі Італія: Піза, Верона. Потім минаючи Венецію у хорватське місто Задар, де ми мали загрузитися на яхту й піти у відкрите плавання.

Чому саме Франція? Тому що подобається. Для чого яхтинг? Тому що цікаво та незвично.

Та не все сталося як гадалося. Підготовки у мене було мінімум: приблизний маршрут та роздруківки мап міст, в яких я планував зупинитись. Головна проблема виявилася у тому, що я не врахував час на відпочинок, коли планував маршрут. Вже в середині першого дня стало зрозуміло, що список міст потрібно скоротити.

Така мобільність та гнучкість притаманна лише коли подорожуєш на авто. Особисто для мене це найкращий спосіб пересуватися у бажаному напрямку. Якби я не став шпигуном, як мріяв у дитинстві, чи програмістом, яким маю честь бути, то мабуть був би водієм-дальнобійником. Саме ця професія поєднує мої дві найулюбленіші справи: мандрувати та водити авто.

Потягом теж непогано, а от літаком зовсім не подобається. Звісно, це дуже швидко й зручно, якщо потрібно потрапити із пункту А у пункт В, але все, що знаходиться між ними, залишається незвіданим. Під час подорожі я зайвий раз у цьому переконався.

Comments

Popular posts from this blog

Вихідний у Кардіффі - столиці Уельсу

Наприкінці квітня їздили в Уельс. Погуляли з дітьми у великому парку (Bute Park) у самісінькому центрі Кардіффа, під стінами кардіффського замку. Погода була напрочуд гарна - сонячна й тепла. Як завжди, отримали багато позитивних емоція та вражень. Якось так виглядала столиця Уельса в кінці квітня Ось таймлапс нашої подорожі до кордону з Уельсом Ну й щоб два рази не вставати, перетин мостів, старого (Severn Bridge) й нового (Second Severn Crossing), через річку Северн (River Severn), яка розділяє південний Уельс та західну Англію P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, ставте "лайк" та підписуйтесь на мій канал

Пісня дня

Після важкого тижня хочеться відключитися від усього й просто відпочити, але з двома дітьми спокій нам тільки сниться :) Лише гарна пісня нам допоможе. P.S. Підтримайте YouTube-ра початківця, підписуйтесь на мій канал

Пісня на ніч

Оригінальну пісню я чув один раз за все життя багато років тому. Цей кавер набаго краще оригінала.