Перед тим як почати розповідь про супер-мега подорож, потрібно пояснити чого мене понесло на ті галери в прямому та переносному сенсі.
Подорож на південь Франції планував давно й весь час відкладав. Що до яхтингу в Хорватії, то були домовленості з товаришем на жовтень. Але потім плани змінилися, все перемішалося й довелося сумістити ці дві події. План був такий: галопом на південь Франції через Діжон та Ліон до Монпельє, потім Марсель (скуштувати буйабес обов'язково!), Канни, Ніцца, Монако. Далі Італія: Піза, Верона. Потім минаючи Венецію у хорватське місто Задар, де ми мали загрузитися на яхту й піти у відкрите плавання.
Чому саме Франція? Тому що подобається. Для чого яхтинг? Тому що цікаво та незвично.
Та не все сталося як гадалося. Підготовки у мене було мінімум: приблизний маршрут та роздруківки мап міст, в яких я планував зупинитись. Головна проблема виявилася у тому, що я не врахував час на відпочинок, коли планував маршрут. Вже в середині першого дня стало зрозуміло, що список міст потрібно скоротити.
Така мобільність та гнучкість притаманна лише коли подорожуєш на авто. Особисто для мене це найкращий спосіб пересуватися у бажаному напрямку. Якби я не став шпигуном, як мріяв у дитинстві, чи програмістом, яким маю честь бути, то мабуть був би водієм-дальнобійником. Саме ця професія поєднує мої дві найулюбленіші справи: мандрувати та водити авто.
Потягом теж непогано, а от літаком зовсім не подобається. Звісно, це дуже швидко й зручно, якщо потрібно потрапити із пункту А у пункт В, але все, що знаходиться між ними, залишається незвіданим. Під час подорожі я зайвий раз у цьому переконався.
Подорож на південь Франції планував давно й весь час відкладав. Що до яхтингу в Хорватії, то були домовленості з товаришем на жовтень. Але потім плани змінилися, все перемішалося й довелося сумістити ці дві події. План був такий: галопом на південь Франції через Діжон та Ліон до Монпельє, потім Марсель (скуштувати буйабес обов'язково!), Канни, Ніцца, Монако. Далі Італія: Піза, Верона. Потім минаючи Венецію у хорватське місто Задар, де ми мали загрузитися на яхту й піти у відкрите плавання.
Чому саме Франція? Тому що подобається. Для чого яхтинг? Тому що цікаво та незвично.
Та не все сталося як гадалося. Підготовки у мене було мінімум: приблизний маршрут та роздруківки мап міст, в яких я планував зупинитись. Головна проблема виявилася у тому, що я не врахував час на відпочинок, коли планував маршрут. Вже в середині першого дня стало зрозуміло, що список міст потрібно скоротити.
Така мобільність та гнучкість притаманна лише коли подорожуєш на авто. Особисто для мене це найкращий спосіб пересуватися у бажаному напрямку. Якби я не став шпигуном, як мріяв у дитинстві, чи програмістом, яким маю честь бути, то мабуть був би водієм-дальнобійником. Саме ця професія поєднує мої дві найулюбленіші справи: мандрувати та водити авто.
Потягом теж непогано, а от літаком зовсім не подобається. Звісно, це дуже швидко й зручно, якщо потрібно потрапити із пункту А у пункт В, але все, що знаходиться між ними, залишається незвіданим. Під час подорожі я зайвий раз у цьому переконався.
Comments